Szavazz ránk a Goldenblogon

HTML doboz

Kövess minket!

FacebookTwitterRSSVimeoTumblr

elofizetok.png

Atlatszo.hu a facebookon

Hirdetés

Támogasd Te is az atlatszo.hu-t

NAV_polo.jpg

Atlatszo.hu

Nincs megjeleníthető elem

Vastagbőr

Nincs megjeleníthető elem

Legfrissebb kommentek

Ténytár

Google hirdetés

Egyetek szart, seggfejek – Lovas István a külföldi tudósítóknak

Keresetlen hangú emailben szólította meg Lovas István, a Magyar Nemzet brüsszeli tudósítója a Magyarországon akkreditált külföldi tudósítókat október 21-én, amiért szerinte elmulasztottak tudósítani a szocialisták újabb gigantikus botrányairól.

Lovas-István-10.jpg

Furcsa levelet kapott a Magyarországon akkreditált külföldi tudósítókat tömörítő Hungarian International Press Association (HIPA) nevű szervezet október 21-én a Magyar Nemzet „konzervatív napilap” brüsszeli tudósítójától, Lovas Istvántól. Az összes itt dolgozó külföldi tudósítónak címzett email az „idefigyeljetek seggfejek” megszólítással indul, majd mondanivalóját nyomatékosítva „kibaszott seggfejeknek” is titulálja az itt dolgozó tudósítókat – néhány „ritka és valóban elismerésre méltó kivétellel, mint például a BBC-s Nick Thorpe”.

Lovas azért volt felháborodva, mert szerinte a tudósítók elmulasztottak tudósítani a szocialisták gigantikus botrányairól, például a bajai választásról vagy arról, hogy Gyurcsány Ferenc volt miniszterelnök szerint az MSZP titkos pénzeket kapott Európán kívülről. Erre példákat is mutat, majd szarevésre szólítja fel külföldi kollégáit a brüsszeli tudósító.

Lovas Istvánt telefonon nem értük utol, emailben is hiába kerestük a levéllel kapcsolatban. A HIPA egyik tagja az atlatszo.hu érdeklődésére megerősítette, hogy az alábbi levelet Lovastól kapták, és némi tanakodás után szét is küldték a külföldi tudósítók levelezőlistáján. A brüsszeli tudósító emailjét teljes terjedelmében közöljük.

---------- Forwarded message ----------
From: Lovas Istvan <lovasistvan@skynet.be>
Date: 2013/10/21
Subject: Levél a tudósítóknak
To: office@hipa-hungary.com


Kedves Eszter,

Legyen olyan kedves ezt a Magyarországon akkreditált külföldi tudósítóknak elküldeni.

Köszönöm.

István



Istvan LOVAS
Brussels correspondent
Magyar Nemzet
+32 (0) 47 xxx


Listen Shitheads, that is, all foreign correspondents in Budapest with a few and truly honorable exceptions, such as Nick Thorpe of the BBC:

I have never ever been  as rude in my life as I am being now in any article, or in any "official" letter addressed to anyone, unlike so many of  your friends and trusted sources in the left-liberal media.

But you, fucken shitheads, deserve it. At least once.

You have just failed to report on the gigantic scandals of the Socialists, rocking the country, in trying to frame Fidesz in the Baja elections, or former PM F. Gyurcsany's public admission that MSZP, when he was at its helm, received funds secretly from outside Europe,  while, just to earn your keep,  you are writing reams about everything else than - as usual -  the events that really move Hungary and the electorate.

Some examples, assholes:

Hongrie-manifestations-politique,PREV
   La gauche hongroise unie, au moins le temps d'une manifestation
(PRESENTATION,ACTUALISATION)
   Par Géza MOLNAR
   =(PHOTO ARCHIVES)=
   ATTENTION - ajoute déclarations du parti de Bajnai ŕ l'AFP ///

or

http://www.welt.de/politik/ausland/article121038974/Warum-ein-Judenhasser-zum-Judentum-konvertiert.html or

I hope the next week, just to compensate for your
 silence on issues that really matter and would matter to your readers who get the same fare from you all the time, you will write a dozen of articles on anti-Semitism in Hungary, and the collusion there between the government and Jobbik.

Why don't you just fuck off, or, as, supposedly, we live in a democracy, eat shit to change your diet ordered by your editors?

Kind regards,


Istvan LOVAS
Brussels correspondent
Magyar Nemzet
+32 (0) 47 xxx

--------------------

Fotó: innen.

Ha tetszett ez az írás, csatlakozz az atlatszo.hu facebook-csoportjához!

201 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://atlatszo.blog.hu/api/trackback/id/5604692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

millhouse 2013.10.29. 20:16:26

@navan: Nekem az van, neked meg megrendelőid.

tobeor 2013.10.29. 20:16:38

@Blogger Géza: Kocsival hordták, az le is van filmezve ("50x is fordulhatsz...").
Zsigó pedig a hivatalos bejelentés előtt tudta. Akárkitől tudta, mindegy, választási csalás.

A fideszmaffia egyébként is szétmutyizza az országot, pont itt ne csalna? cöcö...

millhouse 2013.10.29. 20:19:20

@vasmargitt: "Hazudnak, kiforgatnak, elhallgatnak" - má mé tennék?"

HAHA most megnevettettél.

tavolirokon 2013.10.29. 20:20:14

Kedves Eszter pedig tovabbkuldte.
Nyilvan ot fogjak kirugni.

navan 2013.10.29. 20:22:51

@millhouse: Te jo eg. Ez a paranoia tenyleg igy terjed? Figyelj jol: ezt a balfaszsagot hogy "megrendelok" mar regen tuljatszottak.

Te tenyleg ilyen kooperativan eled meg a nemzeti egyuttmukodes rendszeret?

Nem lennek a helyedben.

millhouse 2013.10.29. 20:26:12

@navan: Jól van, nyugszik a beteg.

csak egy néző 2013.10.29. 20:27:06

@millhouse:
Te kis népművészeti cserépedény komám!
""Nem olvastam tőlük semmit, miért olvastam volna Magyarországon külföldi lapokat. Igazából leszarom mit pofáznak az idetelepített szarrágók."
Még a saját firkálmányod sem tudod értelmezni, nem olvasod őket, de neked van véleményed. Csak nem Lencsés Pisti vagy másodállásban? Mert legalább olyan fidióta barom vagy.

rozsé drazsé 2013.10.29. 20:28:18

@_most_:
Hogy stílusában igazodjak Lovas úrhoz, azt mondon neked drága bogaram, hogy: warum fickst du nicht deine Mutter.

Merthogy azért nem az a kérdés, hogy mit írjanak, hanem az, hogy miért nem írnak meg valamit, ami valóban botrányos, hogy miért hazudják le, a százezret tízezernek, a tízezret meg miért hazudják fel ötvenezerre rendszeresen.

Ha OVI 2mg/cm3 mértékűnél erősebb ammóniakoncentrációt fingik a Kossuth téren, az nemzetközi botrány, rasszizmus, idegengyűlölet, antiszemitizmus (főleg,ha a Deutsch, vagy a Szájer ült mellette épp)és diktatúra és magyarország félelemben él (hellerágnes), és OVI >2mg/cm3-nél erősebbet fingik ezért vegyifegyvere van, le kell rohanni (persze csak sajtóval, ide az is elégnek látszik)

Ellenben ha a sz@r komcsik kilövik a szememet, kilopják a zsebórámat a nokiás dobozomból, az nem hír az eu sajtóban.

Hát ez a kérdés. Ha kamu a levél, ha káromkodik a szerző, ha nem, ez a kérdés.

Rohadékok irányítják a (hazai és nemzetközi) véleményvezér sajtót és aki ezekkel egyetért maga is rohadék.

Besoroltad magad.

Csá

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2013.10.29. 20:28:31

A szocialistáknak egy gigantikus botrányuk van: hogy kurvára impotensek. A kormány naponta adja a magas labdákat, de semmit nem tudnak leütni.
Lovas megy egy primitív bunkó faszfej, mint mindig.

millhouse 2013.10.29. 20:30:14

@csak egy néző: Jézus.

Pihenjél te is, látom fáradsz.

millhouse 2013.10.29. 20:34:53

@csak egy néző: @Zka: Egyébként meg ki a faszom az a Lencsés Pisti?

Dr. Verőköltő 2013.10.29. 20:36:34

Me' a 'agyar nemzet az nem szelektál!! Az maga a színtiszta független újságírás!!!

navan 2013.10.29. 20:36:35

@millhouse: ;-)

Megerdemled a sorsodat.

rozsé drazsé 2013.10.29. 20:38:06

@vasmargitt:
Aulikus, megalkuvó duma. Pontosan tudod, hogy nem így van. A Handelsblattban és a Der Standardban is ugyanazok hirdetnek...

akik itthon extra adót fizetnek...

és az újságírók (szerkesztői szabadság, sajtószabadság óh!) az ő alkalmazottaik...

csak az jelenik meg, ami az érdekükben áll

Bajnai szép, Orbán rút
Bajnai az ő adójukat csökkenti, a miénket növeli
és nem fordítva, ha fordítva lenne Orbán is szép lenne, mindegy, hogy lop-e, vagy hogy diktátor-e.

Ezek Idi Amint, Pinochetet, sőt Szaddam Husszeint is szerették, amíg tejelt.

vasmargitt 2013.10.29. 20:43:29

@millhouse: ne röhögj, inkább mondd meg, szerinted mé tennék? nem ingük, nem gatyájuk se orbán, se gyurcsány, se a többi.

nem azért fizetik őket az adott országokban, hogy magyar politikusokat szarozzanak, vagy fényezzenek. tudod, egy lapot jobb országokban tényleg a tények érdekelnek, nem annak a slejmgeci gabriella által megcsócsált verziója. mi itt ebben a tudatosan elhülyített milliókkal megáldott országban, már elszoktunk attól, hogy ilyen is van job helyeken. de, tudod, tényleg van. egy kicsit ismerned kéne a szakmát, mielőtt dumálsz és inszinuálsz.

P.Guszti 2013.10.29. 20:45:57

Biztos vagyok benne, hogy eredeti Lovas levélről van szó. Ő most az egyszer a krónikusan hazugságokat, rágalmakat író, szánalmas, gerinctelen "sajtómunkásoknak" szólt be némileg durva hangon. Nem nyilvánosan, nem hazáját trágár módon emlegetve, nem miniszterelnökként, pusztán kollégaként.

tavolirokon 2013.10.29. 20:46:50

mondjuk csoportos nemi eroszakolo szajabol kevesbe hangzik viccesen ez a sok "fuck".

yard 2013.10.29. 20:50:52

Ma ez, holnap meg faith hillezni fog a főtéren, ha nem kérik a szeretett vezető boldoggá avatását.
Ungarische gyokersch.

vasmargitt 2013.10.29. 20:51:13

@rozsé drazsé: ez nagyon primitív hozzáállás. afrikában talán elmegy, európában már régen nem. valószínűleg sose volt még egy mértékadó európai lap a kezedben.

ha rendes ember lennél, és nem a csüngő hasú diktátor egyik seggnyalója, aki fel van háborodva, hogy elmebeteg gazdiját báncsák ejrópában, mert ott számotokra megmagyarázhatatlan módon tényleg nem szeretik a diktátorokat, akkor könnybe lábadt szemmel vennél kézbe egy rendes újságot, ami sajna már régen nincs nálunk egy sem. de én még emlékszem, hogy volt ilyen, nem is egy. úgyhogy haver, hagyd a primitív faszságaidat.

Gatinho 2013.10.29. 21:02:56

Nem értem mi a gond? A stílus tán nyers, de amúgy teljesen igaza van.

onewayticket 2013.10.29. 21:39:51

Angolul sem tud igazán ez a ripacs!

Olyan, hogy 'shithead' tudtommal nincs. Van asshole, prat, shitbag, dickhead, és még egy csomót lehet választani. Ajánlom a Szlengszótárat.

A jelző a főnév előtt pedig vagy -ing vagy -ed végződésű lehetne, ha már...

'Gigantic' helyett giant vagy huge vagy enormous.

A 'balliberális média' c. szófordulat sem = left-liberal media, hanem left wing and/or liberal media lenne helyesen.

onewayticket 2013.10.29. 21:42:28

Egy dolog azért érdekelne: konkrétan mire (melyik cikkre, tudósításra) való válaszként írta ezt?

mitmiért? 2013.10.29. 22:01:57

@Blogger Géza:
Igen, igazad van, a CVje alapján tudhat igy angolul. De nem tudom egy angolszász kultúrában felnőtt emberről ezt a a stílust elképzelni. Pedig fideszes :-) továbbra is azt gondolom, h ez egy átverés. (Ne) legyen igazam

Champ 2013.10.29. 22:27:40

a "fucken shitheads" az valami szofisztikáció?

navan 2013.10.29. 22:29:44

Ez a figura ujsagironak tartja magat - kozben meg egy UGYET kepvisel. Teljesen mindegy, hogy mi az - de onkent beall egy politikai iranyvonal melle, es annak menten (raadasul ilyen ordenare modon) agital. Pontosan olyan, mint egy Pravda kolumnista. A partert, a kormanyert mindent. Akar a kollegait is lemocskolja, egyben az osszeset (kiveve Nick Thorpe - riszpekt). Mindegy, mondom megegyszer, hogy ez most eppen Orban Viktor kormanya melletti husegnyilatkozat. Nem ez a lenyeg. Hanem hogy Lovas Istvan hitelessege, mint targyszeru, objektiv es megbizhato informacio-forras szall el itt a szemunk elott a semmibe.

Lehet, hogy nem tetszik neki, amit es ahogy a kollegai irnak. Az is lehet, hogy nekik viszont az nem tetszik, amit es ahogy Lovas Istvan publikal a neki ma teret ado magyar kiadvanyokban. De igy, ilyen goromban es taplo modon nekimenni az ujsagiro-tarsainak csak az tud, akiben az UGY kepviseletenek kenyszere erosebb, mint a szakmai elhivatottsag.

Lovas Istvan partpropagandistanak kivalo. Akar elete es vere aran is kepviseli, amit ugy erzi, hogy kepviselnie kell.

Es mara eljott ismet a Lovas Istvanok ideje. Kemeny munka volt, de sikerult. Eltessetek hat.

Jaffar 2013.10.29. 22:35:13

Hjába no, ez már kultúra. Most aztán jól megmutattuk. Éljenek az éljenzök. Joguk van hozzá. Ahogy a magyar emberek elsöprö többségének is joga van ahhoz, hogy síkhülye legyen. Talán ezért is tart itt az ország.....Lófaszt! EZÈRT TART ITT AZ ORSZÁG.

2013.10.29. 22:48:21

@sorstalan gáz: mi az a ballibsi? 5 éves vagy?

ember100 2013.10.29. 23:07:59

@zobod:
Helló !
Te nóóóóórmális vagy ?
Ezek szerint rablás sincs , csak elvettem a pénzed és ez így nincs benne a BTK ban .De a kampánycsendsértés is "csalás" ha jobban tetszik akkor a fideszesek elcsalták a választást kampánycsendsértéssel , és ezt a bíróság is kimondta .
Tudom a Te Dicső Fénylő Csillagod Vezéred az Égen is azt mondta ne azt halgasság amit mondok hanem azt amit csinálok , azért ez mindenkinek egyértelmű hogy mit jeleni kivéve az ilyen egybites IQ jufidesztrolloknak mint Neked :)

ember100 2013.10.29. 23:26:53

@rozsé drazsé:
Helló !
Azért érdekelne ha hozzád szólnának így , mondanák ezeket a kedvenc kocsmádban mit szólnál hozzá ?

2013.10.29. 23:47:58

@Blogger Géza: Gejza, emberek utaztatása mióta kampánycsend sértés? Lyukas volt a kipufogó? Gejza, megint hülye vagy.

2013.10.29. 23:49:46

@rozsé drazsé: Rohadékok irányítják a (hazai és nemzetközi) véleményvezér sajtót és aki ezekkel egyetért maga is rohadék. "
Ja, különösen a jobboldaliakat, igaz? Mert azok sem írtak semmit.

2013.10.29. 23:59:16

@rozsé drazsé: Meg tudnád nekem adni , hol találom a BBC Thorpe cikkét, ami a bajai választásról szól? Tudod, amit a nyíltbeszédű nemzeti hős pozitív példaként említ. Mert én a neten itt, Angliában nem találom...

2013.10.30. 00:05:47

@Champ: nem tudom, mi az a fucken? Német szó?

2013.10.30. 00:07:51

@mitmiért?: Ha tudna angolul, akkor legfeljebb fuckin' -t írna, nem fucken-t.

2013.10.30. 00:13:02

@mitmiért?: Why don't you just fuck off, or, as, supposedly, we live in a democracy, eat shit to change your diet ordered by your editors?"
Szerintem ő lehet. Mondjuk a supposedly szerintem nem ide való. Mert olyan jövőre vonatkozó gondolatot, óhajt jelent, aminek nincs tárgyszerű alapja. Lehet persze freudi elszólás is...

2013.10.30. 00:16:48

@millhouse: Nem olvastam tőlük semmit, miért olvastam volna Magyarországon külföldi lapokat. Igazából leszarom mit pofáznak az idetelepített szarrágók."
Ez világos. Csak a MNO az egyetlen olvasnivalód, igaz?

mitmiért? 2013.10.30. 00:18:38

@Könnyen elkaptuk, uram!:
Először én is azt gondoltam h a fuckin' elîrása, de a fucken is létező szleng, aki ezt tudja, az nagyon tud.
www.urbandictionary.com/define.php?term=fucken
És ilyen a shithead is. Lsd ott
Én is csak a dickhead, shitface, stb szavakat ismertem, de hát a f...fej szinonímák az angolban is vegtelenek..

2013.10.30. 00:24:59

@mitmiért?: A shithead ismert errefelé. Ezek szerint ez a fucken amerikai lehet.
És ez mit jelent? mire utalhat?
"I have never ever been as rude in my life as I am being now in any article, or in any "official" letter addressed to anyone, unlike so many of your friends and trusted sources in the left-liberal media."

mitmiért? 2013.10.30. 00:26:30

@Könnyen elkaptuk, uram!:
Igen, azt a szót tényleg Freud papa rakta bele :-)
Nekem különben a vesszohasználat a gyanús, angolban nem használnak ennyit, főleg nem majd minden egyes szó után, mondatrész elott.
www.ingyen-angol.hu/angolhelyesiras.vesszo.phtml
Mindenesetre, aki ezt valóban írta, az orvosi eset.

2013.10.30. 00:27:41

@mitmiért?: Nem a szinonímák, a helyesírás teljes elhanyagolása: Dunno. Yo. Init? Gimme. és még sorolhatnám. Ez nem csak a beszédben, az írásban is megjelenik.

mitmiért? 2013.10.30. 00:35:55

@Könnyen elkaptuk, uram!:
Nem tudom mit jelenthet. Azon kívül, hogy ez egy bevett black PR fogás hogy a saját rossz énünket, hibáinkat és tetteinket a másik félre vetítjük ki.
Egyebkent most látom hogy dupla " " idezojelet használ, angolban ez szimplán szimpla.

2013.10.30. 00:39:18

@rozsé drazsé: Csak azt nem értem, hogy miért hallgat a Handelsblatt, a Die Presse, vagy a The Sunday Telegraph?
Vagy miért ír Magyarországról, mint a Die Welt úgy, hogy Führerstaat Ungarn?

2013.10.30. 00:43:21

@mitmiért?: Azt jelenti, hogy sose voltam még olyan durva életemben, mint most leszek, nemúgy mint ballibsi barátaitok? Ez azt jelentené, hogy a káromkodás és más szarevésre bíztatása megszokott a hivatalos levelezésben közöttük? Nem hinném.

2013.10.30. 00:49:34

@röf: Ez konkrétan nem hazugság. Állampolgárságért folyamodott, állítólag a felesége révén próbálta megszerezni.

Blogger Géza 2013.10.30. 03:15:57

@Könnyen elkaptuk, uram!: Ebben is nagyon tájékozatlan vagy, de már megszoktuk. :)

"Mint ismert, a Kecskeméti Törvényszék két héttel ezelőtt kampánycsendsértés miatt megsemmisítette a választókörzet eredményét, ahol bebizonyosodott, hogy szervezetten szállították az embereket szavazni. "

www.blikk.hu/blikk_aktualis/a-fidesz-jeloltje-nyerte-a-kepviselo-valasztast-bajan-2216107

Blogger Géza 2013.10.30. 03:17:46

@tobeor: Mitől lenne már választási csalás az eredmények ismertetése??? :D Lassan mondom, hogy te is megértsd: nem történt csalás, csupán kampánycsendsértés.

Blogger Géza 2013.10.30. 03:23:55

@onewayticket: Ez hülyeség. Magyarul is mondhatod, hogy baloldali és liberális média, vagy balliberális média. Ez nem "helyes vagy nem helyes" kérdése.

jánosbácsi (törölt) 2013.10.30. 05:10:21

@röf: Az egy dolog, de amikor az ATV-ban rákérdezett hogy miért is folyamodott izraeli állampolgárságért, akkor egy kurva szót nem bírt kinyögni ott élesben a mélyen tisztelt Lovas úr! Akkor ott évekre bekussolt, aztán persze visszaszivárgott a közéletbe, de mivel itthon lejáratta magát, elküldék a pi...ba, Brüsszelbe!

dr yetee 69 2013.10.30. 07:08:35

@MACISAJT: Nem ég az arcodon lévő bőr,Zsolti?Jó vastag lehet,bértollnok!

rozsé drazsé 2013.10.30. 07:18:57

@Könnyen elkaptuk, uram!:
Amíg megtalálod, maradj is ott. Rád Angliában van szükség. Egyébként változtasd meg a nicknevedet Jar-ra....
...csak mosogat, csak mosogat, csak mosogat

rozsé drazsé 2013.10.30. 07:24:13

@vasmargitt:
KÖszönöm, hogy ilyen aprólékosan és cizelláltan , tényszerűen cáfoltad a véleményemet. Ebből is látszik, hogy Magyarországon a félelem légköre uralkodik: a f@szkalap indexes posztolók megfélemlítenek meg leanyáznak mindenkit, aki nem ért velük egyet.
Ha kocsmában lennénk le is ütnél, mi?

rozsé drazsé 2013.10.30. 07:30:31

@Könnyen elkaptuk, uram!:
Már válaszoltam a kérdésedre. Ha van 100 ezer fölös forintom, vagy egy "megbízható forrásom" (l.még: jó haver a szombati istentiszteletről, vagy elvtárs a szoci pártból) rendelhetek "objektív, tényszerű" cikket a HVG-től is, meg a Heti Választól is (itt a haver minden bizonyal a vasárnapi miséről, vagy a Fidesz-közelről érkezik).
Ha van 100 ezer euróm, akkor a Handelsblatt-tól is, vagy a Spiegeltől ugyanilyen elveken.

Fullánkos Algol 2013.10.30. 08:42:13

Ez a lény nem magyar
Ez egy ázsiai, országot rabolni próbáló pártnak a segglyuka

Mr. Mojo 2013.10.30. 09:19:09

Namármost. Ha nem hamisítvány (mert ilyet akár most idevarázsolok nektek egy perc alatt más nevével...), akkor is kurvára igaza van, bár én a faszfejek megszólítást alkalmaznám, és eme kifejezésbe belevonnám a faszverő nyamvadt index-trollokat, akik itt fröcsögnek, legalább hat nick-en.

navan 2013.10.30. 09:27:32

@Mr. Mojo: Nem hamisitvany. Es velemenye lehet, persze, de o nem szerkesztoje az adott kulfoldi kiadvanyoknak, igy aztan ahhoz sincs sok koze, hogy azok mirol tudositanak es hogyan.

Az viszont minden szempontbol vergaz, hogy kiall, es azt mondja, hogy ti mind hulyek vagytok, mert ahol egy kupac szart lattok gozologni az valojaban tejszines csokikrem, es hat orvendjetek.

A kupac szar az kupac szar.

mrbloodbunny · http://mrbloodbunny.blog.hu/ 2013.10.30. 09:51:55

a végén a (nyilván sablon) "Kind regards" üt rendesen :)

tobeor 2013.10.30. 10:02:18

@Blogger Géza: Még az előtt tudta, hogy hivatalosan bejelentették volna. Azaz illegális csatornán, törvénytelenül jutott információhoz, ezzel törvényt sértett, a választási törvényt.

Lassan mondom, hogy felfogd: a Fidesz csalt Baján. Az első alkalommal is, majd amikor ezzel lebukott, és emiatt a bíróság jogerősen a választás megismétlésre kötelezett, a 2. alkalommal is csaltak.

Mutyipárt mutyizik mindenben, a választáson is.

Blogger Géza 2013.10.30. 10:10:37

@tobeor: Ha a kampánycsendsértés szerinted csalás, akkor az MSZP is csalt korábban:

"Kampánycsendet sértett az MSZP-s „Húzzunk bele!” sms"

index.hu/belfold/0429smsss/

És ennek SEMMILYEN következménye nem lett, nem ismételtek meg semmit. További példák:

"Kampánycsendet sértett az MSZP az első fordulóban, Karád községben"

fn.hir24.hu/itthon/2002/04/19/kampanycsendet_sertett_mszp/

mno.hu/belfold/szocialista_kampanycsend-sertes_pecsett-315544

Honnan veszed azt, hogy "csalt" Fidesz a második fordulóban? Hol van erről bármi határozat? Pont az ellenkezője bizonyosodott be, hamis videóval csaltak ellenfelei, hogy ráhúzzák, hogy csalt.

navan 2013.10.30. 10:19:21

@Blogger Géza: Azt lehet bizonyitani, hogy minden tekintetben tisztesseges es torvenyes volt a kampanyolas? Es szerinted az volt?

Ha a Fideszesek napnal is vilagosabb, hogy lopnak, akkor az a hivatkozas, hogy de a szocik anno mit csinaltak. Ha a Fideszesek barhol athagjak a torvenyeket (akad ra pelda boven), akkor az a hivatkozas, hogy na de hat a szocik is.

Ez a csapat azt igerte, hogy maskeppen lesz minden, nem azt, hogy ugyanugy, csak meg pofatlanabbul.

Arrol nem is beszelve, hogy a bunok, torvenyszegesek es okosba megoldott korrupt ugyek relativizalasa garantaltan oda vezet, hogy az emberek maguk is veszik majd a batorsagot ugyanezekre, hiszen a ma Fideszes tolvaja hos, a ma Fideszes csaloja artatlan aldozat...

Blogger Géza 2013.10.30. 10:23:15

@navan: Mivel tömegével jelentették fel egymást szereplők, és mindent kivizsgáltak, arra a következtetésre kell jutnunk, hogy minden törvényes volt másodjára. (Mondjuk szerintem elve abszurd, hogy attól függ egy szavazat érvényessége, hogy milyen közlekedési eszközzel közelíti meg valaki a helyszínt, jó, hogy ezt el is törlik.) A választási kampány pedig soha nem "tisztességes"...

navan 2013.10.30. 10:31:31

@Blogger Géza: Hogy mi "torvenyes" ma Magyarorszagon, azt naprol napra nehezebb biztonsaggal megallapitani. Igen, egy kampany termeszetenel fogva nyomokban tisztessegtelen elemeket tartalmaz... Csak hat a negyven-plusz ev kemeny munkajaval onmagukat a foldig amortizalo "szocik" helyebe lepo Fideszes tarsasagnak par ev kellett csupan, hogy hasonlo erkolcsi/stb melysegekbe kaparjak le magukat. A kampany, mint mufaj, soha nem "tisztesseges" - de itt az abban resztvevo emberek tisztessege is erosen kerdeses. Es innentol minden lehetseges.

2013.10.30. 11:18:38

@Blogger Géza: Igen, Gejza, és ha hoznak egy törvényt, hogy a fideszes képviselődnek joga van téged megb....ni, akkor nem reklamálhatsz ,az teljesen törvényes!
Egyébként még mindig nincs vége az ügynek, feljelentések vannak folyamatban.

Blogger Géza 2013.10.30. 11:22:15

@Könnyen elkaptuk, uram!: Ez speciel igaz, még jó sokig fog menni arról a diskurzus, miért pont egy gyurcsányista csinálta a videót, és miért pont az MSZP-hez került. :) Mennyi véletlen!

csak egy néző 2013.10.30. 11:25:56

@Blogger Géza:
Gejza komám!
Mitől vagy olyan biztos abban, hogy kinek a megbízásából készült ez a gagyi felvétel? Ez a rézbőrű vajda nem úgy néz ki mint az igazmondás bajnoka. Én még virágot sem vennék tőle.

tobeor 2013.10.30. 11:32:12

@Blogger Géza: Igen, kisebb-nagyobb kampánycsendsértések gyakoriak ebben az országban. Az, hogy neked a pártod csalás érdektelen, mivel a másik párt is csal, ez tipikusan fideszes-balkáni erkölcs, amíg a másik bandita addig én is lehetek, nektek nem a normális morál a mérce, hanem a szocikhoz méred magad. Baján speciel olyan mértékben csalt a pártod, hogy a bíró ezt már a választás kimenetelét érdemben befolyásolónak, azaz durva választási csalásnak tekintette, és ezért elrendelte a választűs megismétlését.

Ismétlem, mér bírósági végzés sem kell a csalást alátámasztani, ott a videó: ötvenszer is jöhetsz!
Aztán ott vannak a számok is, teljesen irreális, hogy 5-ből 4 körzetben vagy nyer az ellenzék, vagy kb. egál, az ötödikben meg akkor kormánypárti fölény, hogy teljesen megfordítja az eredményt. Ezt te se hiszed el, csak ezt hazudod. Ez átlátszó csalás, nyilvánvalóan láncszavaztattak a kocsival hordott cigányokat.

A "második forduló", azaz a csalás miatt megismételt új választásban szintén csalás volt. Azzal, hogy megkérdezed, hogy ezt mire alapozom, noha pont az előbb írtam le neked, csak azt bizonyítod, hogy hülyének tetted magad a pártod kedvéért.

2013.10.30. 11:34:44

@Blogger Géza: Természetesen, te nagyonhülye. A választási csalást a Fidesz vezette be a köztudatba, 2002-ben. Jogi szempontból nincs ilyen fogalom, a kampánycsend sértés létezik még.

navan 2013.10.30. 11:38:09

“A mieink előtt is világosnak kell lenni, hogy ha ők lesznek hatalomban, az nem jelentheti azt, eddig ők loptak, most meg ti fogtok lopni. (…) Egy teljesen új világot kell kezdeni, s az elsőnek, aki belenyúl a pénztárba, annak le fogjuk vágni a kezét” - Pokorni Zoltan, 2010 tavasza.

Emlekeztessetek: ki az a Fideszes, akinek hianyzik az egyik keze?

A (mindenkori) hatalom birtokosai iszonyu kreativitassal kepesek navigalni a torvenyesseg es torvenysertes hataran. Ez a mostani hatalom ugy, azzal az igerettel erkezett, amit Pokorni fentebb mondott. Ehhez kepest volt es van - es lesz - egy mindent de mindent kimagyarazni kepes kommunikacios gepezet, valamint hatalmi helyzetben olyan egyenek tomegei, akiktol normalis ember egy papirzsebkendot se fogadna el szivesen. Plane, hogy latjuk, hogy mindket kezuk megvan.

Ebben a video-tortenetben valoban mindenki gyanus. Ami hianyzik, az a megbizhato, tiszta tekintetu, hiteles es feddhetetlen politikus. Igy aztan hit es lojalitas alapjan dol el, hogy ki melyik oldalt veli bunosnek. Ez pedig nyilvanvaloan hiba.

2013.10.30. 11:48:04

@rozsé drazsé: Namost akkor kezdjük elölről, mert egy kicsit egyszerű a felfogásod. Nem tehetsz te erről, tudom, genetikai okai vannak.
Tehát: az a gondja az illető úrnak, hogy NEM jelentek meg cikkek a választás körüli MSZP baromságról.
Ugye, ez azt jelenti a te olvasatodban, hogy valaki (tugggyuk kik) megvette a lapokat, hogy NE írjanak cikket róla.
Állítólag a BBC írt, de az állítólag nem elfogult, akceptálható, tehát a TE logikád szerint valaki megvette a BBC Thorpe nevű újságíróját.
Érdekes a logikád....
Értem én, mindenből azt kell kihozni, hogy Hajrá Fidesz!
Ja, egyébként mosogatással pénzt keresni még mindig tisztességresebb, mint fideszseggnyalóként trollkodni.
Mondjuk jellemző a fantáziádra, hogy a párt által előrágott, megemésztett és kiköpött szart eszed, és böfögöd fel. Tudod, van még számos más meló is Angliában. Mondjuk kukás. Ja, az nem jó. Az annyira lenézett, alja munka, hogy leginkább angolok végzik. Akkor pultos. Ja, az se jó, az meg jól fizet.
Bár minden munka jobb, mint otthon ülni segélyen. Éljen a narancs! Igaz, hogy magyarországon a szegénység szintje a rendszerváltás óta nem volt ilyen magas...
Szerintem előtte sem...

2013.10.30. 11:50:37

@Blogger Géza: miért pont egy gyurcsányista csinálta a videót, és miért pont az MSZP-hez került. :) Mennyi véletlen! "
Hogy hívják a faszit? Az lesz majd a perdöntő, hogy jövő tavasszal hol fog ülni a parlamentben.

Blogger Géza 2013.10.30. 11:52:12

@tobeor: "Ötvenszer is jöhetsz" nem azonos azzal, hogy ötvenszer jöttél. Az illető rosszul tudta (vélhetően azt hitte, már az új törvény érvényes), és hibás tanácsot adott, ez van, de a megismételt forduló sem hozott nagyon más eredményt. Tehát már az első forduló eredménye is hűen tükrözte a választói akaratot. (Mondhatjuk úgy is, felesleges volt az ismételtetés.) És még egyszer: 2014-ben nem lesz ilyen hülyeség, hogy azt vizslatják, ki mivel jut el a választóhelyiségig. (Soha nem is hallottam arról, hogy más országban ilyet vizsgálnának.) A bajai példa is igazolja, hogy ez abszurd és nem is változtatta meg érdemben az eredményt.

Blogger Géza 2013.10.30. 11:54:23

@Könnyen elkaptuk, uram!: Hogyne lenne. Lesz jövőre is. Csak éppen kampánycsendsértés nem lesz, mivel nem lesz kampánycsend sem.

2013.10.30. 11:55:26

@Blogger Géza: (Mondjuk szerintem elve abszurd, hogy attól függ egy szavazat érvényessége, hogy milyen közlekedési eszközzel közelíti meg valaki a helyszínt, jó, hogy ezt el is törlik.)"

mondjuk nem ez tiltott most sem. Látszik az erőlködésed, kár érte. Tényleg abszurd, hogy valaki nem szavazhat akár ötször, nem kaphat fát és gulyást érte.
Tényleg semmi jogszerűtlen nincs abban, ha valaki a szomszédjait elviszi szavazni. Még azt is megválogathatja, hogy kiket visz, pártszimpátia alapján. Csak itt nem erről volt szó...

2013.10.30. 11:56:24

@Blogger Géza: Mondjuk hogy lehetne kampánycsend sértés? Ahhoz választást kéne tartani. Ez meg nem az...

Blogger Géza 2013.10.30. 11:56:52

@Könnyen elkaptuk, uram!: Az még nem biztos, hol fog ülni Kórös Gusztáv, (azt tudjuk hogy eddig a DK soraiban ült, és nem a parlamentben), de a 2014-es parlamentben sem fog ülni, az tuti. :)

2013.10.30. 12:06:18

@Blogger Géza: Ez hülyeség. Magyarul is mondhatod, hogy baloldali és liberális média, vagy balliberális média. "
Azért nem egészen. Nem szabad mindent szó szerint fordítani, mert lehet hogy csúnyán megvernek. Sweet father...cross mother... grandson-brother...vagy moving stairway...esetleg highschool...collage...jelentése is más...
De a metro-t sem értik. ja, meg a garlic sem grad-onion

2013.10.30. 12:07:21

@Blogger Géza: Akkor melyik párt soraiban lesz? Így jó? Te kell, hogy tudd!

2013.10.30. 12:10:57

@Blogger Géza: "Ötvenszer is jöhetsz" nem azonos azzal, hogy ötvenszer jöttél. Az illető rosszul tudta (vélhetően azt hitte, már az új törvény érvényes), és hibás tanácsot adott, ez van,"

Ez olyan freudi elszólás... Szóval te már tudod, hogy a választások alkalmával akár ötvenszer is szavazhat egy ember? Gondolom, ellenőrzött körülmények között. Ellenőrzik, kire szavazott...

Blogger Géza 2013.10.30. 12:44:55

@Könnyen elkaptuk, uram!: Úristen, te tényleg ennyire hülye vagy? De jó, hogy már nem itt vagy! :) Ne gyere vissza, OK? Nem arról volt szó, hogy 50-szer szavazhat, hanem hogy 50-szer is megfordulhat a kocsijával, és hozhatja a haverjait.

tobeor 2013.10.30. 16:03:09

@Blogger Géza:
""Ötvenszer is jöhetsz" nem azonos azzal, hogy ötvenszer jöttél."
Ne add az ostoba idiótát Géza. Azért kérdezte, mert szállított a szavazókat, mellesleg ezzel választási csalást követett el. Le van videózva, TÉNY. Csaltak. Ha csak 30x fordult, körönként 2-3 emberrel, az 60-90 ember. Te komolyan dedósnak nézed az embereket? Ez tiszta csalás volt, és ki tudja még hány kocsit használtak?
A 2. fordulóban ugyanúgy csaltak mint az elsőben, az eredmény rá a bizonyíték, na meg az hogy Zsigó, az ostoba barom, elszólta magát, hogy illegális infókhoz van hozzáférése. Csalók a kedvenceid, mocskos csalók, ahogy csalnak mindenben amihez hozzáér a mocskos kezük, a trafikok földek, közbeszerzések csak a jéghegy csúcsa, mindenben a csalás útját keresik, nincsenek gátlásaik.

De ez nem is új jelenség, Orbán már vagy 15 éve elszólta magát: "Oszt jónapot!" - Azaz leszarja a törvényeket.

tobeor 2013.10.30. 16:03:42

Lovas meg egy tipikus fideszes tahó.

Blogger Géza 2013.10.30. 16:56:21

@tobeor: Tény, hogy ami le van videózva, az nem csalás, hanem kampánycsendsértés, ami 2014-ből már egy nem létező tényállás lesz.:) Miképp az is marhaság, hogy az eredmények ismertetése "csalás" lenne :)

navan 2013.10.30. 16:59:40

@Blogger Géza et al: Nem ertem, miert rugoztok ezen ennyit. A kampanycsendsertes MA letezo tenyallas - es a serelem raadasul TEGNAP tortent. Ugyhogy barmifele hivatkozas arra, hogy mi lesz 2014 januar utan teljesseggel erdektelen.

Az majd kulon cifra tortenet lesz, ahogy az uj szabalyok szerint kampanyolnak majd a partok.

tobeor 2013.10.30. 18:17:05

@Blogger Géza: Látom gyenge a felfogásod. nem gond, az ismétlés a tudás anyja, neked legfeljebb többször kell ismételni:

Baján speciel olyan mértékben csalt a pártod, hogy a bíró ezt már a választás kimenetelét érdemben befolyásolónak, azaz durva választási csalásnak tekintette, és ezért elrendelte a választűs megismétlését.

Ismétlem, mér bírósági végzés sem kell a csalást alátámasztani, ott a videó: ötvenszer is jöhetsz!
Aztán ott vannak a számok is, teljesen irreális, hogy 5-ből 4 körzetben vagy nyer az ellenzék, vagy kb. egál, az ötödikben meg akkor kormánypárti fölény, hogy teljesen megfordítja az eredményt. Ezt te se hiszed el, csak ezt hazudod. Ez átlátszó csalás, nyilvánvalóan láncszavaztattak a kocsival hordott cigányokat.

Az eredményeket a megismétel szavazéson pedig CSAK csalással tudhatta meg Zsigó, azok ugyanis titkos, törvény által védett, zárt infók voltak. A csalás tehát TÉNY.

Blogger Géza 2013.10.30. 20:31:30

@tobeor: Budapesten pont ugyanez volt 2010-ben, mindenhol nyert a Fidesz, a XIII. kerületben meg nyert az MSZP. Akkor az is csalás volt!!! :) Amúgy még egyszer, utoljára, hogy te is megértsd: semmiféle csalás nem volt, csak kampánycsendsértés, és mivel a megismételt fordulóban is nyert a Fidesz, ez is bizonyítja, hogy nem befolyásolta érdemben az eredményt az, hogy ki milyen közlekedési eszközzel jutott el az urnáig (elég logikus is, vagy ha te kocsival mész és nem bicajjal, máshogy szavazol?) Tehát tök felesleges volt megismételni. :) Az meg mitől lenne már csalás, hogy valaki ismerteti az eredményt? Ezt vezesd már le nekem! Ki lett becsapva? Mi lett elcsalva? :) Akkor Baló György is csalt a tévében, amikor eredményeket ismertetett? :) (Még mielőtt a Választási Bizottság hivatalosan is végeredményt ismertet (kutya nem szokta megvárni...)

Blogger Géza 2013.10.30. 20:33:56

@tobeor: Ha én egy videón azt mondom neked: akár 50 karton cigit is behozhatsz Ukrajnából, akkor az bizonyítja azt, hogy te BEHOZTÁL 50 karton cigit Ukrajnából? :)

navan 2013.10.30. 20:48:24

Ti itt most egy hitvitat nyomtok. Aki "Fideszes", annak barmit is csinal ez a konglomeratum, az elfogadhato, jogszeru, termeszetes - sot peldamutato az egesz vilag szamara. Aki meg kiutest kap ettol a mai rezsimtol, az ... no az kiutest kap. Egymast ugysem fogjatok meggyozni. Talan az egyetlen objektiv merce maga a torvenyi keret lenne - de az (mint ma Magyarorszagon oly gyakran) - megintcsak igy is meg ugy is ertelmezheto.

Az viszont valoszinuleg bizonyos, hogy a szemben allo felek egyike sem riad vissza a tisztessegtelen/torvenyellesen megoldasoktol, ha arrra van szuksege. Es EZ a baj.

Ezt pedig csak a civil ellenorzes tudna kiszurni - amire esely sincs, ha maga a civil szfera osztatik meg ilyen remenytelenul.

Mas szoval: ti vitatkoztok, ok meg torvenyt szegnek.

Szep jovo.

Naga Jolokia 2013.10.31. 17:38:24

Szerintem ennek az egésznek nincs értelme, mert a ballib oldal kb. hatvan hónap óta nem tud választást nyerni. Ez az erőlködés beszaráshoz vezetett Baján. Másodszor is. Hiába járt oda kampányolni a ballib vezetők színe virága.
Lehet csalásról beszélni és egymást hergelni, a végeredmény pedig egy nagy nulla amit az önmagukat "demokratikus ellenzéknek" nevező balf@sz társaság fel tud mutatni.

Mr. Mojo 2013.11.01. 13:25:51

@navan: "nem hamisítvány". Azt hiszem eme óriási érvre csak kontrázni tudok, a te hatalmas tudásoddal érvelve: De hamisítvány. Én 10-szer többször mondom. De szar vagy.

navan 2013.11.01. 16:12:20

@Mr. Mojo: Szomoru, hogy a szemelyeskedes nalad erv. Teged minosit. Es nem hamisitvany. Egyszeru - meg kell kerdezni a cimzettol (HIPA). Te is megtehetned, miutan visszaveszel az arcodbol.

Ágoston Villányi 2013.11.10. 12:33:56

Ez egy szabatos levél, pontosan olyan stílusban, amilyen stílust a hazug ide küldött tudósítok megérdemelnek.

csak egy néző 2013.11.10. 12:54:52

@Ágoston Villányi:
Ezért az értelmes kommentért kár volt regisztrálnod. Amit a baromarcú Herr Lofassz komád a levelének címet adott az rád is vonatkozik.

navan 2013.11.10. 13:44:16

@Ágoston Villányi: "Hazug idekuldott tudositok". Velhetoen tulcsordul a nemzettudatod. Csodalod, ha ezek a tudositok pont olyannak irnak le teged es a hozzad hasonlokat, mint amilyenek vagytok?

Éhes_ló 2013.11.11. 18:52:40

@navan: Lovas helyesen írta, amit írt. Ráadásul ez az alkoholmennyiség felnőtt embernek egy vicc. Lovast nem véletlenül szeretik a jobberek.
Ha odateszi magát, az mindig nagyot szól.

Ez is jó volt, nagyot röhögtem a felháborodásotok és szinte láttam, ahogy a magadfajta sok kis takony libbant buzi döbbenten olvassa...

navan 2013.11.11. 19:36:01

@Éhes_ló: :)

Nem is kezdek bele elmagyarazni neked, hogy mi a kulonbseg a velemeny-nyilvanitas meg a masok mocskolasa kozott. "Takony libbant buzi" - mondod te. Kivaloak az erveid. Buszke lehetsz magadra - mas ugyse nagyon teszi meg neked ezt a szivesseget. Legelabbis remelem.

Éhes_ló 2013.11.11. 20:12:31

@navan: tőled - a "kitűnő érvelésedről" - vettem a mintát.
Ezek szerint jól sikerült.

Magyarázni és magyarozni mesüge meg a haverjaidnak magyarázz/magyarozz a jesivában.

navan 2013.11.11. 21:21:13

@Éhes_ló: Neked fobiad lehet. Csak ezzel a suttyo zsidozassal birsz elojonni? Rettento szegenyes. Bar magam nem vagyok zsido, de ezerszer inkabb megis lennek, minthogy a hozzad hasonlokkal kelljen kozoskodni. Plane meg nemzeti egyuttmukodni.

Éhes_ló 2013.11.12. 14:19:00

@navan: fóbiáid neked és a magadfajtáknak vannak mesüge.
Ítt róvos sorokba Lovas kapcsán is, miközben magyarozol.
A szintedre zuhanni kemény meló, de megpróbálom ismét:
Magyarázni és magyarozni mesüge meg a haverjaidnak magyarázz/magyarozz a jesivában.

navan 2013.11.12. 14:39:59

@Éhes_ló: Boldogok a lelki szegenyek meg az izmos butak...
Es neked is szep napot :-)

Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal

süti beállítások módosítása