Ez a számláló a poszt nézettségét mutatja. Mindenképp olvasd el ezt a posztot a részletekért.

Tetszett a bejegyzés? Kövesd a blogot!

blog.hu

Szavazz ránk a Goldenblogon

HTML doboz

Kövess minket!

FacebookTwitterRSSVimeoTumblr

elofizetok.png

Atlatszo.hu a facebookon

Hirdetés

Támogasd Te is az atlatszo.hu-t

NAV_polo.jpg

Atlatszo.hu

Legfrissebb kommentek

Ténytár

  • loader.gif
  • loader.gif

Google hirdetés

Az MTVA tavaly 122 millió forintért rendelt egy hitlerista cégtől

Az MTVA műsorkészítő alvállalkozóként látja el megbízásokkal a Dextramedia Kft. nevű céget, az atlatszo.hu adatai szerint tavaly 122 millió forint értékben rendeltek tévéműsorokat tőle. Az atv.hu értesülése szerint ez a cég gyártotta a nemzeti radikális N1 TV internettévé híradóját is, amely jelentős államférfiaknak járó tisztelettel emlékezett meg Adolf Hitler születésnapjáról.

hitler.jpg

"1933-ban pártja elsöprő győzelmet aratott a demokratikus választásokon. Rövid idő alatt talpra állította a tönkretett, nyomorba döntött Németországot, ahol példátlan gazdasági, társadalmi, erkölcsi, kulturális fellendülés vette kezdetét. A II. világháború következményeként az angolszász és bolsevik szövetségesek győzelme a német nép és vezérük bukását okozta. A történelem talán legismertebb politikusának emléke azóta is a győztes nagyhatalmak politikai boszorkányüldözésének első számú célpontja”- hangzott el két évvel ezelőtt az N1 híradójában.

A Dextramedia Kft. az atv.hu-nak sem megerősíteni, sem cáfolni nem kívánta, hogy 2011-ig ők álltak a nemzeti radikális  N1 TV mögött, árulkodó viszont, hogy a Dextramedia hivatalos honlapjának domain-tulajdonosa ugyanaz, akié az n1tv.hu. Emellett a dextramedia.hu-val azonos IP-címmel rendelkezik a hvim.hu, ami a Hatvannégy Vármegye Ifjúsági Mozgalom honlapja, és a zagyvagyula.hu, amely a Jobbik országgyűlési képviselőjének a honlapját takarja - írta az atv.hu. A Hírszerző korábbi cikkéből kiderül, nemcsak jobbikos, fideszes szál is van ebben a cégben: a Dextramédia egyik tulajdosona Moys Zoltán, aki Lezsák Sándornak, az Országgyűlés fideszes alelnökének a veje.

Az Átlátszó birtokába jutott MTVA büdzsé alapján a közmédia a Duna TV-n keresztül 2012-ben három műsort is tervezett a  fideszes rokon cégével, a végén pedig kettőért fizetett is. Az egyik ilyen a Munka-társ című műsor, ami epizódonként 1,6 millió forintba, összesen 46,2 millió forintba került, a másik pedig a Hazajáró, ami epizódonként 2,45 millió forintba, összesen 75,98 millió forintba került, összesen tehát 122 millió forintot fizetett 2012-ben a köztelevízió a jobboldali műsorkészítőnek.

A táblázatban szerepel egy "Kúltúrális helyszínelők" című műsor is (így, két hosszú ú-val…), amelyből a tervek szerint 26 részt készített volna el a cég, ám ebből tavaly nem lett semmi. Az MTVA az atv.hu kérdésére, miszerint nem tartják-e aggályosnak, ha a közmédia műsorokat rendel egy olyan cégtől, mely korábban neonáci műsort is gyártott, azt közölte: a Dextramedia Kft. semmiféle kétes tartalmat nem gyárt azok szerint a szempontok szerint, melyek alapján az MTVA befogad egy-egy műsort.