Ez a számláló a poszt nézettségét mutatja. Mindenképp olvasd el ezt a posztot a részletekért.

Szavazz ránk a Goldenblogon

HTML doboz

Kövess minket!

FacebookTwitterRSSVimeoTumblr

elofizetok.png

Atlatszo.hu a facebookon

Hirdetés

Támogasd Te is az atlatszo.hu-t

NAV_polo.jpg

Atlatszo.hu

Legfrissebb kommentek

Ténytár

  • loader.gif
  • loader.gif

Google hirdetés

A rádió székházában Orbán igazáról győzködték a diáktüntetőt

Rejtett kamerás felvétel jutott a birtokunkba arról, hogy magukat rádiós újságíróknak mondó személyek a kormány és a miniszterelnök igazáról győzködték a december 17-i diáktüntetés után a közszolgálati Magyar Rádió székházába bebocsátást nyert szociológus hallgatót.

2012. december 17-én a Humán Platform oktatási és kulturális ügyek miatt tartott Szalay utcai tüntetéséről több ezer ember, főleg gimnazista és egyetemista diákok a Kossuth tér és a Nagykörút érintésével a Rádióhoz vonultak. Úgy gondolták, hogy Orbán Viktor szombaton megrendezett Fidelitas-os álkonzultációja és a keretszámok eltörléséről tett (azóta már többszörösen átírt) bejelentése nem egyezik a követeléseikkel.

radio_origo_tubazoltan.jpgfotó: Tuba Zoltán, [origo]

A tüntetőket a rádiónál rendőrsorfal és Stein Róbert tartalomigazgató várta, aki közlése szerint felsőbb utasításra nem engedi a hallgatók és a Humán Platform pontjainak beolvasását, de szívesen átveszi azokat. A tömeg szavazás alapján úgy döntött, hogy ezzel nem elégszik meg. Harmadik próbálkozásra Tóth Fruzsina első éves szociológia hallgató bejutott az épületbe, majd a 21 órai híradás első híreként a műsorvezető szerkesztve ugyan, de beszámolt a diákok követeléseiről.

Érdekes dolgok történtek azonban odabent. Az atlatszo.hu-hoz eljutott rejtett kamerás felvétel alapján önmagukat újságíróként meghatározó, általunk nem ismert MTVA alkalmazottak a kormány igazáról győzködi a hallgatót. A rádió munkatársa korábbi interjúira hivatkozva azt is állítja, hogy az elvonások miatti szénszünet nem érint vizsgákat, azonban ez sem igaz. Nem interjúszituáció volt, így megállapíthatjuk, hogy a közrádió dolgozói saját véleményükként kérték számon a miniszterelnök szavait a diákon. Hogy ez az eljárás megfelel-e az adóforintokból működő közrádiótól elvárható hozzáállásnak, annak eldöntését Kedves Nézőinkre bízzuk.

mtva vs diáklány from atlatszo.hu on Vimeo.

FRISSÍTÉS: Mint megtudtuk, Stein Róbert mellett a videón szereplő hölgy Kocsis Éva, a 180 perc nemrég a Lánchíd Rádiótól a közrádióhoz került műsorvezetője.

339 komment · 3 trackback

A bejegyzés trackback címe:

http://atlatszo.blog.hu/api/trackback/id/tr704976919

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A kormány igazáról győzködtek tüntetőket a rádióban 2012.12.22. 12:00:01

Magukat rádiós újságírónak mondó személyek arról győzködték a diáktüntetőket a Magyar Rádió épületében, hogy a kormánynak és a miniszterelnöknek van igaza - derül ki az Átlátszó.hu birtokába került december 17-én este készült rejtett kamerás felvételen.

Trackback: Vonulj fel a kormányért, most díjat is nyerhetsz vele! 2012.12.22. 11:21:59

Kitüntették a Békemenetet. "A díjat a Fidesz alapítványa (melynek kuratóriumi elnöke Balog Zoltán) minden évben annak adja, aki a legtöbbet tette a polgári közösségek erősítéséért." (Index) Az egész éves fáradhatatlan munkáért jár az állami kitünt...

Trackback: Orbánnak tetszik a diákmozgalom: a Diákmozgalom pedig remélhetőleg pont leszarja ezt 2012.12.22. 11:21:19

A magyar politikai elit jelentős része tehetetlen, ha kiderül, hogy az emberek, az ügyek nemcsak eszközök a szavazatok megszerzésre. Itthon sajnos politikusaink eddigi tapasztalatai azt támasztották alá, hogy az ország három részre osztható: az egyiket...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben.

MosoMasa 2012.12.22. 17:46:17

@eduard72: Nevetséges vagy. Legalább hlyét ne csinálj már magadból.

eduard72 2012.12.22. 17:52:54

ismét csak jelzők,a másik minősítése....
na akkor ki a nevetséges?
örülök,hogy ennyire aggódsz értem.
de engem nem érdekel ki mit gondol rólam.

settenkedő villám 2012.12.22. 17:53:01

Elolvastam a blogbejegyzést és a kommenteket is becsülettel. Összefoglalva a véleményem mindenről, amit itt olvastam:

- A diákok követelései konzisztensek (bármit is mondott a rádiós hölgy - szándékosan nem nevezem újságírónak, mert két lábbal és a fél tonnájával ugrált magassarkúban az alapvető etikai szabályokon, amiket ezek szerint nem sikerült elsajátítania) és támogathatók. Ezt az egyetemi oktatók is kimondták, megfejelve azzal, hogy sunyi módon további forráskivonás is folyik.

- A Rádióba beengedett kislány maximálisan helytállt. Amikor megpróbálták összezavarni, akkor elmondta, hogy a kérdésnek álcázott szentenciák (amik egyébként vaskos hazugságok voltak) összezavarták, és csak egy hülyének nem jön le, hogy ebben a kiküldött rádiós ideológiai kápó volt a hibás. Egy 19-20 évestől nem lehet elvárni, hogy ilyenkor a komisszárt elküldje a fenébe azzal, hogy az ő dolga az lenne, hogy a közt szolgálja. Ezt majd 30 éves kora körül várom el tőle, mert ehhez élettapasztalat is kell, nem elég a tudás és a lelkesedés. Nem hátrált meg, és nem mondta, hogy igaza van az ellenfélnek (aki egyébként semleges kellett volna, hogy legyen), csak annyit, hogy megérti, hogy nem tetszik nekik, amit mond. Ezzel szerintem bizonyította, hogy felfogta a helyzetet, és erre is azt mondom, hogy ezzel egy picit már többet is tett le az asztalra, mint amire számítottam.

- A kormánynak le kellene ülnie pár hétre saját magával megegyeznie, aztán a diákokkal is meg kellene egyezniük.

- Nem értek egyet azokkal, akik szerint az állami finanszírozású felsőoktatásért cserébe el lehet várni a röghözkötésbe való belenyugvást. A fő terhet ugyanis még így is (megélhetés, tankönyvek, utazás) a szülők viselik, akik mellesleg adót is fizetnek, tehát ők adják össze "az állam pénzét". Mivel itt a kormány hazudozott összevissza, nem a diákok, nekik kell kezdeni a bizalom helyreállítását is a követelések elfogadható részének elfogadásával és az ígéretek teljesítésével, VALAMINT a munkahelyteremtésre ösztönző gazdaságpolitikával. HA EZ MIND MEGVAN, AKKOR ESETLEG KÉRHETIK, hogy a diákok is erősítsék meg szándékaikat hallgatói szerződésben.

dr kíváncsivagyok 2012.12.22. 17:55:31

@Mária:
""Azt hiszem Gordonék mondták, hogy nem jó és hatékony kormányzással akarnak nyerni, hanem úgy alakítják át a rendszert, hogy gyakorlatilag leválthatatlanná váljanak. ""

"Azt hiszem Gordonék mondták "
Hazudsz bazmeg , ilyet nem mondott ! Ilyet Orvbán TETT !!!!!!!!!!!!!

settenkedő villám 2012.12.22. 17:57:07

@Gatinho: Hazudsz, mint egy fideszes. Helyesen ez így hangzik:

- Kevesen voltak? Nézőpont kérdése.
- Igazuk volt? Szerintem igen.
- Beolvasták a maszlagot? NEM. Egyrészt nem maszlag volt, másrészt NEM olvasták be. Innentől hazug vagy.

- Akkor pofa most már lapos - ANYÁD!!! (Balognak és OV-nak is)

Húzzon mindenki tanulni,vizsgázni. - ebben van egyedül igazad. De ez nem jelenti, hogy mellette ne lehetne az igazukért kiállni.

Ennyi.

dr kíváncsivagyok 2012.12.22. 17:57:40

@settenkedő villám:

Egy "közszolgálati" rádió munkatársainak mióta feladata képviselni a Kormány érdekét ??????????

settenkedő villám 2012.12.22. 17:59:56

@fraki: Ez nem beszélgetés volt, hanem vallatás és terelés.

settenkedő villám 2012.12.22. 18:00:30

@dr kíváncsivagyok: Ezt miért tőlem kérdezed? Szerintem sem az a dolga.

csapos1 2012.12.22. 18:01:17

emlékeim szerint a zalcsuti fociakadémia 3 mrd forintot kapott a tao befizetésekből, cca 200 gyerek focijára.
ez úgy 15 milla/ gyerek/év
megszűnne a vita, ha egy egyetemista is kapna annyit, mint egy focista gyerek.

oszt jónapot

settenkedő villám 2012.12.22. 18:02:05

@balambher: A lány nem volt felkészületlen, csak annyiban, hogy olyanra kellett volna felkészülnie, aminek nem is szabadott volna megtörténnie.

brekkk 2012.12.22. 18:22:13

elte szociológia szak, ezt a bibbancs gyűjtőhelyet kellene már felszámolni

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2012.12.22. 18:25:08

Olyan módon azért megértem a szitut, hogy ha valaki egészen addig merészkedik, hogy odajön az országos "rádiómba" beolvas(tat)ni egy tömeg képviseletében követeléseit, legalább valamilyen úton módon jobb ha megbizonyosodok arról, hogy komolyan gondolja és érvelni is tud mellette. Ne csináljon hüyét magából, "belőlem" meg az "intézményemből" meg pláne ne!

Ha százezer ember sorakozik kint azzal, hogy üzenjék az állam vezetőjének "rajtam" keresztül, hogy "legyen ingyen a sör, mer'csak!", csak azért én sem tennék eleget a követelésnek mert sokan vannak, de legalábbis kikérdeznék tőlük valakit, hogy ugyan miért is gondolják, hogy ennek így kellene lennie.

(a párhuzam eltúlzottsága szándékos)

dr kotász 2012.12.22. 18:31:14

@Gábor (Gee Halen): A követelések amiket be akartak olvastatni a népesség legtöbbjét érintik. Tekintve hogy a HP pontjai is benne voltak. A KÖZ rádió pedig a népesség legtöbbje tulajdona, úgymond. Tehát elég érdekes az országos "rádióm" megfogalmazás.

poor 2012.12.22. 18:31:25

@Gábor (Gee Halen):
Ismerjük a bolsevik figyesz kommunikációt. A tényeket figyelmen kívül hagyják és az embereket támadják. Kormányozni kellene, de arra alkalmatlanok. Jogász kormány mit várhatunk tőlük. Egy-két embert tudnak már csak megtéveszteni.

MosoMasa 2012.12.22. 18:36:48

@dr kotász: "A követelések amiket be akartak olvastatni a népesség legtöbbjét érintik."
Sok lesz az kicsit.

na4 2012.12.22. 18:36:58

szociológus hallgató... no töle fog majd szárnyalni a magyar GDP :-((

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2012.12.22. 18:43:01

@dr kotász: A "rádióm" megfogalmazás annak szólt, hogy ott, a magát újágírónak aposztrofáló hölgy képviselte egy személyben a rádiót, míg a leányzó a tömeget. Ott ő volt döntési helyzetben abban a konkrét szituációban arról, hogy mi is történjen a KÖZ rádiójában.

Ettől persze még felülírhatják még feljebbről döntését ha úgy adódik.

dr kotász 2012.12.22. 18:43:02

@MosoMasa: Igazán?

A hátrányosabb helyzetű országrészben élők
Rokkantak
Tanárok
Frissen végző szakközépiskolások, szakmunkástanulók, nagy számú egyetemi, főiskolai hallgató
Munkanélküliek
Kisebbség, legfőképp a cigányság
Egészségügyben dolgozók
A közalkalmazottak nagy része, pl rendvédelmisek

Ne tessék rögtön a cinikus, ostoba benyögések megfogalmazásán gondolkodni, itt nagyon sok ember sorsáról van szó

dr kotász 2012.12.22. 18:47:24

@Gábor (Gee Halen): Igen, részben az állam alkalmazottjának a szemszögéből jogos.
Ugye itt a bürokrácia merevsége és a változást akarók rugalmasságot kívánó akarata is szembenállt

poor 2012.12.22. 18:47:59

@Gábor (Gee Halen):
A probléma, hogy a közrádiónak mondjuk engem is képviselni kellene. Jelenleg figyeszes segnyalók dolgozhatnak a rádióban is.

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2012.12.22. 18:48:04

@poor: @MosoMasa: Szerintem is. Sőt, sört valószínűleg többen isznak, mint ahány egyetemista van :)

settenkedő villám 2012.12.22. 18:50:54

@na4: Szociológusokra is szükség van, ha nem is annyira, mint amennyit az elmúlt években képeztek.

settenkedő villám 2012.12.22. 18:51:48

@Gábor (Gee Halen): Nem ő döntött, ő csak végrehajtott. A döntést a kormány hozta, vagy épp OV személyesen.

dr kotász 2012.12.22. 18:55:10

Még egyszer leírom, mivel lehet hogy nehezen megy át az üzenet... Szerdán nem csupán a diáktüntetés 6 pontját akarták beolvastatni, a Humán Platform 20 pontját is... ez pedig az elszegényedő rétegeket érinti, ami a népesség elég nagy része.

MosoMasa 2012.12.22. 19:00:32

@dr kotász: Már ne is haragudj, de az hogy a népesség legtöbbje, az nem ezt jelenti.

dr kotász 2012.12.22. 19:06:54

@MosoMasa: Ne is haragudj, de akkor Te burokban élsz, vagy csukott szemmel jársz. Ma ebben az országban a népesség legtöbbje nem tud élni azon a szinten ami az emberi méltósággal összhangban lenne. Egy átlagembernek alapvető szükségletekről kell lemondania ahhoz hogy egyáltalán hitelt tudjon törleszteni. És igen, a népesség legnagyobb része

MosoMasa 2012.12.22. 19:14:29

@MosoMasa: Jó egy olyan országban élni, ahol a "népesség" legtöbbje érintve van ... mondjuk az összeszámolt 4 millányi családból legyen ez 3 millió ( ugye a legtöbbje).

komplikato 2012.12.22. 19:24:02

@immortalis: "Azok a mesterkélt gesztusok, hanglejtések, gusztustalan az egész."

Aki látott már közelről elvetemült szektás "sorozó tisztet", az egyből levágja mi történik ...

Krutzifix 2012.12.22. 19:40:39

Éljen drorbán - aki ingyen tanulhatott, és simán bejutott az egyetemre, hisz fater-muter jó káder volt -, éljenek a seggnyalói, p-ba a sok rohadt tetűvel, aki nekik ellentmond! Erről szól az egész.
Iszonyú szar hallgatni, ahogy ez a bq folyamatos hazugságokkal, és kioktató hangnemben próbálja leiskolázni ezt a diáklányt, aki a társai igazságáért és véleményéért is próbál kiállni! Legalább egy jót hánytam végre, amúgy is rossz volt a gyomrom.
Járjatok úgy, mint a gatyám!

komplikato 2012.12.22. 19:51:00

@MosoMasa: Jogos, cirka 4 millióról van csak szó ...

Fhmen 2012.12.22. 20:06:22

jó nagy segge van ennek a fideszes szutyoknak. már a térdei is berogytak alatta.

komplikato 2012.12.22. 20:15:23

@MosoMasa: Ennyi ember tengődik most létminimum alatt. Persze lehet még pár százezer aki elvileg többet keres, de gyakorlatilag annyija se marad.

meditatív · http://kilatas.blog.hu/ 2012.12.22. 20:21:15

@ByA: nekem ez így sem "kerek" , számomra létezik pl. soros motor a gépiparban , soros bekötés a villanytanban de még mindig nem magyarázta el nekem senki hogy mi a soros gondolkodás fogalma? Ez a beszűkült, korlátolt gondolkodást akarja jelenti?

dr kotász 2012.12.22. 20:31:22

@meditatív: A gondolat, ami mellett érvelsz és a kifejezésmódod kapcsolata jó esetben rugalmas, könnyen változtatod a nézőpontokat. Ellenkező esetben ugyanazt ismételgeted mereven, vagyis egyszerűbben, lineárisan gondolkozol.

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2012.12.22. 20:36:12

@meditatív:

Én persze csak hülyültem, gazdag emberünk nevére utalva. Nem tudom mire gondol. Lehet, hogy arra, egysíkúra. Lehet, hogy csak használja, mert olyan elegánsnak képzeli. Ha nem mondja meg, szerintem nem érdemes vele foglalkozni.

dr kotász 2012.12.22. 20:45:59

Az hogy egyszerűbben, az pedig nem beszűkültség.

MosoMasa 2012.12.22. 20:48:28

@komplikato: Hát persze. És ez mind főiskolára akar menni.

dr kotász 2012.12.22. 20:51:25

Lineáris György, ez jó:))

dr kotász 2012.12.22. 20:59:53

Csak Bp-n nagyjából 8000 hajléktalan él. Viszont az ételosztó helyeknél a hosszan kígyózó sorok olyan benyomást keltenek hogy sokkal több. Valójában az a helyzet hogy a sorban állók közül sokaknak van lakása, de a rezsi, hitel elvitte az össz bevételt és ételre már nem tudnak költeni. Országosan kb 30 ezer hajléktalant tartanak nyilván, de ez a szám is magasabb valószínűleg. A 90-es években kb 2500 hajléktalan élt Pesten...

MosoMasa 2012.12.22. 21:07:46

@dr kotász: Nagyon megható, de hogy jön ide?
azt is írhattad volna, hogy 100 ezer kóbor kutya van M.o-n.

dr kotász 2012.12.22. 21:25:48

@MosoMasa: Ezt nem kezelném cinikusan, és embereket nem hasonlítanék állatokhoz. Még mindig a Humán Platform tüntetéshez kötődik ez is, tudod ez a sok ember is a nemzethez tartozik. A Humán Platform követeléseit is be kellett volna olvasni a rádióban, ezt követelték szerdán este. Aki pedig a lecsúszott emberek helyzetéről lekezelően vélekedik, kóbor kutyához hasonlít emberi lényeket, az az igazi hazaáruló.

MosoMasa 2012.12.22. 21:40:36

@dr kotász: Én szerintem a diáktüntetés nem erről szólt, olyan kár lenne összemosni a dolgokat.
Senki nem beszélt lekezelően, mindössze jeleztem, hogy ennek semmi köze ehhez.
Az ilyen súlyos vádakkal meg óvatjával!

dr kotász 2012.12.22. 21:43:48

@MosoMasa: Olvass vissza, sokadszor megismétlem. Szerdán a Humán Platform szervezte a tüntetést, az EMMI előtt felolvasták mi az amit követelnek. 20 pontban. Ezt be akarták olvastatni a rádióban.

dr kotász 2012.12.22. 21:47:38

Amúgy nekem a vád egyértelmű ha valaki akár verbálisan, de akadályt görgetne a nemzet beteg testrészeinek rendbehozása elé. Akár bőszen nemzetinek vagy szocialistának hazudja magát

fraki 2012.12.22. 21:56:40

@kamarti: Nem látom jelentőségét, hogy ott kinek mit hogyan kellett volna. Ha nem a lánnyal olvastatták be, lehet h hiba volt, bár ennek se látom nagy jelentőségét. És hogy utána folyosón eldumálnak vele, annak se. Nincs ilyen formális protokoll, hogy rádióbeolvasásnál kinek kivel nem szabad beszélgetni. Így jött ki, a lány is része volt.

@balambher: gumicsont. A lány felkészületlenségéből még sokminden más is kikövetkeztethető, OV (akit nem védeni akarok) meg nem állította, h pártok állnának a diákok mögött és nem is úgy kezeli a helyzetet.

@settenkedő villám: Nem mondod! A vallatás az kényszer alatt szokott történni! Belőled se legyen politikus, légyszi.

komplikato 2012.12.22. 22:03:34

@MosoMasa: Az ügyhöz annyi köze van, hogy a diákok szerint ők leadták a 6 pontot felolvasásra, ami helyett egy kétsoros katyvaszt olvastak be ... utána esti M1 híradóban azt mondták azért nem lett felolvasva, mert azt NEM adták oda ... csak a 25 pontot. A 25 pontról meg egy hang nem volt. És valaki itt hazudik, nem kicsit. Viszont az aznapi diáktüntetés és Humán Platform tiltakozás részben egy dolog volt, nem kettő.

dr kotász 2012.12.22. 22:09:33

@MosoMasa: Függetlenül a vitától. Te nem úgy gondolod hogy a haza, vagy nemzet az a magyar társadalmat jelenti elsősorban? A közösségi összetartozást? Nem lehet nem észrevenni hogy az értelmiséget, és annak leginkább a fiatalabb részét a munkás,idősebb korosztállyal állítják szembe...

Gest anyó férje 2012.12.22. 22:13:46

@dr kotász:
Teljesen fogalmatlan vagy, mit jelent a parlamenti demokrácia. Kezdjük az alapoktól, hátha eljut valami az agyadig

Először is többségi alapon megválasztják a szavazópolgárok a parlamentet, a parlament a kormányt, amit a köztársasági elnök jóváhagy a maga hatáskörében. Innentől kezdve a népszuverenitás legfőbb letéteményese a parlamenti támogatást élvező kormány

Hiába bukkan fel tehát a romkocsmák mélyéről egy belvárosi szociológusok által képviselt önjelölt szervezet azzal az igénnyel, hogy ő képviseli az x millió magyarországi szegényt, romát, nőt, vagy transzvesztitát, ez nem jelent hasonló legitimációt, mint amivel a kormány rendelkezik

A gyakorlatban ez úgy fest, hogy nagypofájú agitátorok igyekeznek meglovagolni a mesterségesen felszított elégedetlenség hullámait. Ez viszont leginkább forradalmi legitimációt jelent, amennyiben sikerül kirobbantani egy igazi nagy kaliberű rajcsúrt

Most úgy látszik nem sikerült, aztán lehet a romkocsmák mélyére visszahúzódva újabb haditerveket gyártani, hogy valami újabb elégedetlen csioporttal megkíséreljék a forradalomcsinálást

Amit nyomsz az tehát alapjában szembemegy a parlamenti demokrácia rendszerével, a kiválasztottak harcát jelenti a megválasztottakkal szemben

dr kotász 2012.12.22. 22:24:23

@Gest anyó férje: A parlamenti demokrácia legfontosabb alapja a titkos szavazás. Magyarországon ilyen egyáltalán nem létezik. Az ajánlócédulás rendszer eleve meghatározza hogy a személyazonosság nyilvánosan szerepel a szavazáskor. Hosszasan talán el lehetne neked magyarázni hogy az ellenzéki kerekasztal tárgyalások alkalmával az mszmp-vel való kiegyezés milyen antidemokratikus célokat szolgált stb, és talán azt is hogy a 22 év alatt egyáltalán nem volt demokrácia. 2006-ban pl egy demokratikus államban lemondatták volna a kormányt...
Szóval, hátha eljut valami az agyadig, az amit ide leírtál a demokráciának valami leegyszerűsített iskolapéldás formája, ezt ráhúzni a jelenlegi helyzetre, mint ahogy meg is próbálod, azt tükrözi hogy nem igazán vagy képes az analizáló gondolkodásra. Készen megkapsz valamit és azt használod, anyu otthon megmondta hogy a tízórais táskát mindig a nyakadba akaszd és ha felakadsz vele a mászóka rúdjára akkor se húznád ki belőle a buksidat az istenért se...

Sárga Király 2012.12.22. 22:42:23

@Gest anyó férje: Az igazi konzervatív nem zsidózik. Azt az igazi, primitív antiszemiták szokták csinálni. Csak hogy tudd, hova tartozol.

fefe79 2012.12.22. 22:51:29

Ez a nő kb. olyan hangsúllyal, hanglejtéssel kérdez, mint valami ÁVÓS vallatótiszt. Tenne fel nekem is pár kérdést ilyen hangnemben, kirugdosnám egy-két fogát, meg jól belelépnék a dagadt fejébe.

Gest anyó férje 2012.12.22. 22:59:56

@dr kotász:
A kopogtatócédulát éppen most vette ki a kormány a rendszerből. Ezzel tehát 22 év után végre megvalósult az a demokratikus rendszer, amit a hozzászólásodban hiányolsz. Hálás köszönetedet ügyfélfogadási időben tudod Orbán Viktornak személyesen kifejezni

Viszont amit 2006-ról írsz az mutatja, hogy nem igazán vert gyökeret a fejedben a lényeg, vagy egyszerűen nem vagy képes egy más helyzetre önálló adaptálni. A parlamenti legitimáció ugyanis a Gyurcsány kormány oldalán állt, noha erősen meggyengítette a választói becsapásról nyilvánosságra került hangfelvétel

Ilyenkor a parlament belátására van bízva, hogy vis major alapon jogosulatlannak tekinti a hatalomgyakorásra képtelen, súlyosan kompromittálódott kormányfőt a hatalom gyakorlására, és bizalmi szavazáson elzavarja a francba. Tudjuk nem ez történt, és nem is volt más várható egy bűnben fogant és ahhoz képest is végletekig lezüllött párt részéről. Ennek az árát most fizeti, de kézzel-lábbal, akár az egyetemisták hátán is igyekeznek a hatalomba visszakapaszkodni. Számomra csak még ocsmányabb ettől

De mi köze 2006-nak a kopogtatócédulákhoz?

Jó Estét 2012.12.22. 23:02:57

Igaza volt Joeynak, tenyleg csak a csunyaknak valo a radiozas... Amugy mondjuk pont neme rtek egyet a diakok koveteleseivel, de akkor is gaz ez igy kedves MR...

Gest anyó férje 2012.12.22. 23:06:51

@Sárga Király:
Akinek érvei vannak az vitatkozik, akinek nincsenek az pedig címkéz

dr kotász 2012.12.22. 23:12:50

@Gest anyó férje: "Ilyenkor a parlament belátására van bízva, hogy vis major alapon jogosulatlannak tekinti a hatalomgyakorásra képtelen, súlyosan kompromittálódott kormányfőt a hatalom gyakorlására, és bizalmi szavazáson elzavarja a francba. Tudjuk nem ez történt, és nem is volt más várható egy bűnben fogant és ahhoz képest is végletekig lezüllött párt részéről. "

"a parlament belátására van bízva..." - "Tudjuk nem ez történt, és nem is volt más várható egy bűnben fogant és ahhoz képest is végletekig lezüllött párt részéről. " -?????

Próbáld meg elkerülni ezeket az ordító ellentmondásokat:)) A parlament belátása és ez után rögtön mi várható egy párttól?:))) most parlament vagy párt?:))

az a helyzet hogy amiket írsz annak se füle se farka,
És különben is, gyurcsánynak legitimáció? na ne hülyéskedj:))
Tudatlanul okoskodsz, csak mert felvettél egy úgynevezett konzervatív tetszelgő pózt. Megláttad a piacon és hubazz ez nekem jóóó lesz, és még veszünk hozzá egy adag zsidózást is, meg bunkó is leszek, és a konzervativizmus ürügyén mindenkinél szélesebb látókörű
szerintem menj vissza az esztergapad mellé

Gest anyó férje 2012.12.22. 23:30:19

@dr kotász:
Akkor mégegyszer az alapoktól, aztán feladom és menjél pótfelkészülésre!

A magyar parlament munkájában a képviselők döntő többsége - gyakorlatilag az összes - valamelyik párt színeiben vesz részt. Innentől kezdve rajtad kívül mindenki más számára magától értetődő, hogy a fontosabb döntéseket a pártok vonják magukoz, akár formális kényszerító eszközöket is alkalmazva a képviselőkkel szemben

Egy parlamenti döntés mögött tehát a többséget felvonultató párt elhatározása áll, ami az volt, hogy Gyurcsányt nem szabad lemondatni. Komolyan elhiszed hogy az egyes képviselők individuálisan döntenek egy ilyen kérdésben?

Konzervatívnak meg annyiban tartom magam, hogy utálom a zűrzavart, a bajkeverőket az olcsó ripacskodásukkal együtt, meg sok minden mást, amit egy normálisan kiegyensúlyozott viszonyokra törekvő ember utál

Kakimaki0123456789 2012.12.22. 23:41:31

A röghöz kötés az egyik legnagyobb aljasság a jövő nemzedéke ellen. Ez olyasmi amihez jóérzésű polgárember nem adhatja a nevét.
Ha az idősek erőszakkal kényszerítik a fiatalokat az itthon maradásra, az egymás ellen fogja fordítani a nemzedékeket. Nem tehetjük rabbá a gyerekeinket! Aki ezt megteszi az nem lesz érdemes a gyerekei hálájára, joggal fogják a fiatalok magukra hagyni amint lehet!

dr kotász 2012.12.22. 23:57:05

@Gest anyó férje: 2006-ban az országgyűlés összetétele lehetővé tette volna a kormány lemondatását! tudod, az a kormány amelyikről ezt írtad:

"Innentől kezdve a népszuverenitás legfőbb letéteményese a parlamenti támogatást élvező kormány"

a népszuverenitás legfőbb letéteményese a parlament! ez jelenti a demokráciát! és ne oktass ki mert amiket írsz ordas zagyvaságok.
egy konzervatívabbnak mondható társaságban, németországban mondjuk, elkezdenél olyan ordenáré módon zsidózni mint ahogy itt teszed, minimum megkérnének kedvesen hogy húzz el a lónak a legkedvesebb nemi szervére.

Gerilgfx 2012.12.22. 23:57:51

a röghöz kötés nem az elvándorlás ellen lesz érv - hanem a hazatérés ellen.

Kakimaki0123456789 2012.12.22. 23:58:43

Arrol nem is beszelve hogy a roghoz kotes eleve baromsag, csak aktualpolitikai tartalma van.
Ki tudja 5-15 evre elore pontosan milyen ipar es kutatas lesz Magyarorszagon? Mit mondtunk volna 1997-ben? Hany iparag szunt meg azota es hany uj jott be? Vagy egy joval kozelebbi idopontban, a valsag kitorese elott?
Lehet hogy akit ma ingyenesen felsooktatunk, csak kulfoldn talál majd a kepzettsegenek megfelelo munkat. Vagy az a ceg akinek _ma_ kell, holnap atvisz mindent mashova es vagy megy veluk vagy csinalhat kozmunkat. Vagy olyanokra lesz szukseg akiket ma nem kepezunk es pont ezert nem jon ide egy beruhazo.
Masodszor ha a fosamanbol nem a kisusti beszelt, akkor mar 2 ev mulva itt a Kanaan, a csapbol sem orban folyik majd hanem ingyensor es ingyengaz, miert akarnak akkor valaki 5 ev mulva elmenni innen? Ha igazak a joslataik, felesleges kikotni a hazai munkat, hiszen nalunk sokkal jobb lesz mint barhol mashol!!!

hazug fidesznyik (törölt) 2012.12.22. 23:59:39

@fefe79: "Ez a nő kb. olyan hangsúllyal, hanglejtéssel kérdez, mint valami ÁVÓS vallatótiszt."

Tipikus kommunista ribanc, aki sikeresen felszopta magát. A régi HR-es elvtársnőket juttatja eszembe a dagadt potrohával. Igénytelen megjelenés. Ha egy ilyennel maradnék egy szigeten, inkább egy sziklarésbe dugnám a farkam.

Kakimaki0123456789 2012.12.23. 00:04:08

Na mindenesetre 2 dolog biztos:
-hatekony felsooktatas nelkul nincs jovonk
-a fidesz szakmailag nem lesz kepes bermifele eloremutato atalakitast vegrehajtani a felsooktatason (sem).

P.Freddy 2012.12.23. 00:09:05

Kedves Kocsis Éva újságíró, először is engedje meg, hogy kifejezzük abbéli örömünket, hogy Bayer Zsolthoz valamint a nagy példamester Orbán Viktorhoz hasonlóan Önnek sincsenek nélkülözési gondjai, legfeljebb a ruhaméret egy kicsit nagyobb kell hogy legyen - na bumm, ott a méretfüggő már már nem oszt, nem szoroz, hacsak nem jónapot.

Emellett viszont aggodalommal tölt el, hogy mi a jóédes krvaanyját keres kedves maga egy közszolgálati független médiának a belterében?

Tuggya-e maga sertéske, hogy pl. egy BBC-ből úgy kúrnák ki páros lábbal a hóra, hogy visítani se volna ideje???

Azt javasoljuk, tessék elmenni ajánlószelvényt gyűjteni, illetve Orbán seggét nyalni főműsor- és főmunkaidőben.

Illetve szerettel látjuk viszont a következő bákaseggemeneten, tudja, akik méltóságteljesebbek a diákoknál. Csak segghülyék, de ez magukat úgyse zavarja, mert különben disszonálnának saját egójukkal.

Kakimaki0123456789 2012.12.23. 00:14:19

@P.Freddy: Azt a bekemenetet amire meg mindig nem tudjuk honnan van par szaz millio forintja egy civil szervezetnek, 2 alkalommal is, nem is beszelve a BKVs plakatkampany koltsegeirol.
Ja de mar tudom is: valahogy nekik mindenki ingyen akart dolgozni, ok nem tehetnek rola!

helloblog 2012.12.23. 00:24:46

@kamarti: Minő véletlen, hogy a köz szolgája egy erősen jobbos bérpi...a.

Orbán hazugságait mentik, ez a dolguk, ezért fizetik őket.

www.youtube.com/watch?v=7soUi0Ce2ck

helloblog 2012.12.23. 00:25:20

@Kakimaki0123456789: Biztosan sokat gyűjtögettek a rémes elmúlt 8 évben, onnan van a pénz. :))

BélaBácsiTudja 2012.12.23. 00:28:55

végülis, szerintem ez egy magánbeszélgetés. mivel nem kerül sem adásban, és az átvevők joggal hihetik hogy nem kerül rögzítésre, és beszélgetnek.

lrobo 2012.12.23. 00:37:16

Hajrá Gyerekek! Ne hagyjátok,hogy tematizáljanak, ne engedjétek, hogy a lényeg helyett kiragadott mondatokon lovagoljanak! Ne engedjétek, hogy félre vezessenek Titeket! Ti vagytok az országunk jövője!!! A cenzus nem megoldás. Ez az ókor. Önteni kell a pénzt a felsőoktatásba. Viszont a pénz elköltését, na, azt ellenőrizni kell, hogy tényleg használható tudás legyen az eredmény. Mindenki, aki tanulni akar tanulhasson. Tanuljon! Viszont ne legen puskázás. Mindannyian tudjuk, hogy ez létezik, na, ezt kell megszüntetni. Mert ez igazi probléma. E miatt kisebb a hozadék a lehetségesnél. Ki is mondta? Gróf Széchenyi István: "Egy nemzet ereje a kiművelt emberfők sokaságában rejlik." Most van Széchenyi terv, meg "Új" is, de a lényeget nem vágják! Ez csak szlogen. Tanuljatok, Bennetek bízik mindenki, higgyétek el. Előre, ne hátráljatok! Birkákból még sohasem épült ország, nemzet.

Szélmalomharcos 2012.12.23. 01:46:43

Szánalmas erőlködés a poszt, hogy legalább valami körömpiszoknyit találjon amibe beleköthet

Tüntethettek szabadon, még a jogszerűség határain is túl? igen

Érték őket atrocitások a hatalom részéről? nem

Leült velük tárgyalni a kormány? leült

Figyelembe vette a kormány a követeléseiket? figyelembe vette

Beolvasták a követeléseiket a rádióban? beolvasták (mind 1956-ban, mind 1989-ben, mind 2006-ban ezt megtagadta a hatalom, tehát történelmi precedensről van szó!!!)

Erre most kitálalják hogy az egyik rádiós más vélemyényen volt mint a tüntetőket képviselő "bölcsész", vesszen tehát, bitófára vele, őt kell megbüntetni

NORMÁLISAK VAGYTOK?

Szélmalomharcos 2012.12.23. 01:50:28

@lrobo:
"Önteni kell a pénzt a felsőoktatásba. "

Öntsed te nagyokos a sajátod. Nevezheted akár tandíjnak is. Te magad akartad, akkor nem mindegy hogy hívják?

P.Freddy 2012.12.23. 02:33:30

@Szélmalomharcos: Abban a rádióban egy rádiós se legyen semmilyen véleményen, világos? Tegye a dolgát amiért fizetik, tekergesse a gombokat, mondja el a híreket (MINDENT!), és élvezze, hogy én, te, mi, vagyis mindenki a segge alá tolja a pénzt. Nem csak az, aki ugyanannak a politikusnak a seggét nyalja, akit ő kedvel! Se joga, se felhatalmazása nincs arra, hogy egy politikai seggfej mellett érveljen, kiálljon. Ha ezt nem fogja fel, akkor coki - kurvára nem oda való.

Ennek a posztnak ez a központi témája, vagyis a dagadt pcsia takarodjon onnan, mert a közmédia nem PÁRTMUNKAHELY.

settenkedő villám 2012.12.23. 02:37:27

@fraki: Ne hazudj még ebben is! A vallatáshoz nem feltétlenül kell kényszer. Abba se szólj bele, hogy leszek-e politikus, oké? Majd legfeljebb megint a fideszre szavazol, oszt jónapot.

settenkedő villám 2012.12.23. 02:47:42

@Szélmalomharcos: Legalább ne hazudnál, te ostoba troll. NEM olvasták be a hat pontot és NEM vették figyelembe a követeléseket.

settenkedő villám 2012.12.23. 02:49:02

@P.Freddy: Akkor is húzzon el, ha lefogy! :-) Kéretik nem diszkriminálni azért, mert vágósúlyban van!

fraki 2012.12.23. 04:02:57

@settenkedő villám: Te kis szarcsimbók!

> Ne hazudj még ebben is!

Mi az, hogy ebben _is_? :D

> A vallatáshoz nem feltétlenül kell kényszer.

Igen? Mondjál már példát légyszíves.

> Abba se szólj bele, hogy leszek-e politikus, oké?

Az kérés volt, nem beleszólás, szarcsimbókocska. Olvasni még tudsz?

> Majd legfeljebb megint a fideszre szavazol, oszt jónapot.

Nem hinném, ettől függetlenül nem tudom a mondatot az eddigiekhez kötni :D

Szélmalomharcos 2012.12.23. 13:41:46

@P.Freddy:
"Abban a rádióban egy rádiós se legyen semmilyen véleményen, világos?"

Véleménye csak neked lehetne az általad elképzelt demokráciában. Még szerencse, hogy diktatúrában élünk

Szélmalomharcos 2012.12.23. 13:45:21

@settenkedő villám:
Csak megpróbáltak segíteni, hogy ne égjenek annyira. Az első pont nyilvánvaló ellentmondásban van a későbbiekkel. Gyerekes fércmunka

fchris82 2012.12.23. 15:58:47

@Szélmalomharcos: "Csak megpróbáltak segíteni, hogy ne égjenek annyira. Az első pont nyilvánvaló ellentmondásban van a későbbiekkel. Gyerekes fércmunka"

:D :D :D Gyerekes fércmunka. :D Még szerencse, hogy a kormány működéséről ez nem mondható el, egyszer tákoltak össze egy alkotmányt és azóta sem kellett hozzányúlni :D A kormány igazán megmutathatná, hogyan dolgoznak a profik :D Lásd mondjuk költségvetés? Esetleg választói regisztráció, az egymásnak ellentmondó törvényjavaslatok, ugyanabból a pártból? Esetleg említhetnénk a tavalyi, "Ki nyújtotta be a javaslatot, amit megszavaztak?" - "Most a dohánylobbi győzött" párbeszéd rémlik-e? Megszavaztak simán egy törvényt, aminek sem a tartalmával nem voltak tisztában, sem azzal, hogy ki nyújtotta be. Pedig elég egyszerű a dolguk, kapnak egy papírt, el kell olvasni és dönteni kell róla. Ha már tud olvasni vki, akkor el tudja végezni félig a feladatot.
A gazdasági válságra az volt a hatalmas ötletük, hogy ... Mi is? Ja igen, először el akartak szállni a hiánnyal - igen, a választások után közvetlenül még nem volt olyan fontos az államadósság, csak ott a fejükre koppintott az EU -, meg kitalálták, hogy adót csökkentenek, és akkor majd jól fellendül a gazdaság. Úgy fellendült, hogy győzzük utolérni :D Ééééés, aztán meg jöttek a megszorítások, mert bár lassan, de belátták, hogy ez így nem megy, és igazából hülyeségeket beszéltek 8 évig. Legalábbis nehéz máshogy értelmezni, hogy alig 4 éve még szociális népszavazást tartottak a tandíj eltörléséről, és a megszorításokról - jó sok pénzért -, most pedig azzal hárít drága Rózsika, hogy akkor nem ők voltak kormányon, tehát senki ne kérje rajtuk számon, hogy esetleg az ország érdekeivel szemben mentek. Végül is nem baj, hogy fejlődnek, sőt! Csak nem kormányon kellene elkezdeni megtanulni, hogyan működik a gazdaság.

Viszont a kormány bénázása és baklövései, meg a diákok esetleges "fércmunkái" között van pár különbség. A kormánynak értenie kellene ahhoz, amit csinál, de nem ért, a diákoknak viszont nem kell értenie ahhoz, amit most csinálnak. A kormányban súlyos pénzeket kapnak azért, hogy értsenek ahhoz, amit csinálnak, a diákoknak nem fizet ezért senki.

Úgyhogy a riportertől kedves volt, megpróbált segíteni, hogy ne égjenek akkorát, de a kormánynak is segíthetne így, hogy országunk se égjen akkorát, mint amekkorát égünk már egy ideje, főleg amikor külföldön megszólal Matolcsy, a közgazdasági zseni, aki idáig még egyetlen számot sem tudott eltalálni, külföldön ráadásul nem mondott sokat, de attól is a hasukat fogták a röhögéstől, és remélik, hogy ez az ember komoly, mert viccnek durva lenne.

Egyébként testbeszéd ember, testbeszéd! Te így szoktál segíteni vkinek??? :D Amikor rá akarod vezetni mondjuk saját gyerekedet vmire, akkor ilyen stílusban állsz neki kérdezgetni? Remélem nem! A segítő szándék apró szikrája sem volt ott senkiben.

Maradjunk abban, lehet a diákokat kritizálni, de ha a kormány jól végzi a dolgát, egyeztet és nem ad hoc ötletelget, akkor el se jutottak volna idáig! Ja, meg ha már 4 éve tudták volna azt, amit most, akkor az ország már 4 évvel előbbre van. Az rémlik, hogy nagyon hangosan követelték 300 Ft-os benzinár fölött, hogy a kormány azonnal csökkentse a jövedéki adót? Most 400, mégsem nagyon csökkentik, no fene, mik vannak? De nyilván a diákokkal van a baj :D

Ui: tandíj párti vagyok, és örülök, hogy végre elkezdik nyirbálni a büfé szakokat, csakhogy ezt nem így kellene. Sem az intézmények, sem a tanárok, sem a diákok nem tudtak felkészülni semmire! A jelentkezés előtt 2 hónappal felelős vezető már nem csinál drasztikus változtatásokat. A kormányt ráadásul nem érhette váratlanul, hogy ebben döntést kell hozni, mert a jelentkezési határidőt ők szabták ki, és kb 100 éve február-március környékére esik ez az időpont, amit most saját maguk miatt el kellett tolni. Legalább 1, de inkább 2-3 éves átmenet kellene. Szóval inkább nem a diákok hozzá nem értésén kellene lovagolnod, és a kormány fércmunkái jobban zavarhatnának, már ha zavar vmi.

Kuviklacz · http://hungaryineurope.blogspot.com 2012.12.23. 18:08:11

@MosoMasa: A kiművelt emberfők a nemzet javát szolgálják. Ezért a nemzet áldozatot hoz.
A felsőfokú végzettségűek, ha munkahelyet tudnak találni otthon, jóval több értéket termelnek, mint az alacsonyabb képzettségűek. És életkeresetben nem keresnek ezzel arányosan többet (merthogy a tanulás ideje alatt nem keresnek).
Senkitől sem várható el, hogy felsőfokú oktatásának teljes költségét fedezze, még kedvezményes hitelből sem. Ez van.
Visszamehetsz a mosodába.

Kuviklacz · http://hungaryineurope.blogspot.com 2012.12.23. 18:09:40

@Szélmalomharcos: A közszolgálatnak politikailag semlegesnek kell lennie. Ennyi.

Kuviklacz · http://hungaryineurope.blogspot.com 2012.12.23. 18:12:20

@fraki: Nem utána, előtte beszéltek, és arra ment ki, hogy ne kelljen beolvasni.
Nem OV, a csicskásai állították, hogy a "diákok mögött az ellenzék vigyorog - vicsorog".
Vallatni meg lehet kényszer nélkül, ha kényszerrel vallatnak, az a kényszervallatás. Az igét nem csak hirdetni, ragozni is tudni kell (és nem elég a szintaktika, a szemantikát is tudni kell - erre valók a bölcsészek, hogy megtanítsák).

fraki 2012.12.23. 20:17:30

@Kuviklacz:

"Nem utána, előtte beszéltek"

Erre sincsen protokoll :)

"és arra ment ki, hogy ne kelljen beolvasni."

Hát ez egy érvényes olvasat, már amennyiben triviális. Mert hát ugye ha a diák köpni-nyelni nem tud néhány egyszerű kérdésre, köztük arra, hogy a követelések nem évültek-e el esetleg, akkor azért mégiscsak meggondolandó, hogy beolvasunk-e.

"Nem OV, a csicskásai állították, hogy a "diákok mögött az ellenzék vigyorog - vicsorog"."

És? Én egy másik állításra reagáltam.

"Vallatni meg lehet kényszer nélkül, ha kényszerrel vallatnak, az a kényszervallatás."

Mondjál példát olyan vallatásra, amiben nincs kényszer. (Az, hogy létezik a "kényszervallatás" lexéma, nem jelenti azt, hogy ne lenne felcserélhető a másikkal.)

Egyébként erről elfilózhatunk, nyelvész vagyok. Egyrészt ott a morfológia: műveltető van rajta, tehát eleve valami ráhatás van.

És itt meg is állhatunk, mert a videón én már ennek a nyomát sem találom.

Teljesen erőszakosan, belemagyarázva nevezitek ezt vallatásnak, ezzel a gőzzel ha én bármit kérdezek bárkitől, azt vallatásnak lehetne hívni, mivel válaszra _késztetem_.

Szóval erősen ráolvasás íze van.

fchris82 2012.12.24. 00:55:38

@fraki: "Mert hát ugye ha a diák köpni-nyelni nem tud néhány egyszerű kérdésre, köztük arra, hogy a követelések nem évültek-e el esetleg, akkor azért mégiscsak meggondolandó, hogy beolvasunk-e."

Naaa, azért itt több tudatos vagy kevésbé tudatos színjáték is történt.
Először is, ha valóban érdemi vitát akartak volna kezdeményezni - indirekt bizonyítás, feltételezem, hogy valóban el akarták látni közszolgálati feladataikat -, akkor először is, beengedik a 3 fő képviselőt, nem pedig csak egyet! Ha érdeklődnek és valóban kíváncsiak, hogy HÁTHA téved, ne adj isten, esetleg csúsztat a kormány, akkor az ugye így kiderülhet, mert hárman egyrészt már nem egyedül vannak, egy számukra eleve idegen közegben, 0 rutinnal, hanem tudják egymást támogatni, más szempontokat megvilágítani. Esetleg felhívnak vkit a kormányból is, hogy tudnának-e küldeni vkit képviselőként, és valóban vitát kezdeményezni - "Vita a tudás cseréje, a vitatkozás a tudatlanságé.". Ugyanis szögezzük le, több blog is megírta azóta, hogy nem, OV bejelentése után sem vesztette aktualitását az a 6 pont. Az, hogy a leányzó nem tudta ezt megfelelően lekommunikálni, attól még igaza volt, és a beolvasásra kért pontok továbbra is aktuálisak maradtak. Tehát a rádió sem közszolgálatiság, sem fair play, sem emberség, sem szakmaiság szintjén nem hozta az elvárhatót.

"Teljesen erőszakosan, belemagyarázva nevezitek ezt vallatásnak, ezzel a gőzzel ha én bármit kérdezek bárkitől, azt vallatásnak lehetne hívni, mivel válaszra _késztetem_."

Hogy hogyan kérdez és interjúvol meg vkit egy riporter, amikor valóban érdeklődik, amikor valóban kíváncsi a válaszokra, és nem egy prekoncepció mentén igyekszik terelni a témát, ajánlom, hogy nézz meg mondjuk egy Frei dossziét, ahol kellemes légkört teremtve teszik fel a kérdéseket, mosolyognak, valóban érdeklődnek. Amikor mindkét fél kellemesen érzi magát, amikor valóban párbeszéd történik. Ez inkább volt számonkérés, mint sem kellemes riport. Lehet játszani a szavakkal, hogy vallatásnak tekinthető-e vagy sem, leszögezhetjük, hogy a nőnek minimálisan sem volt célja, hogy kellemes légkört teremtsen és valóban érdeklődjön a válaszok iránt. A lányt jól láthatóan zavarba is hozta, ez érződik, tehát még ha volt is ilyen szándéka, nagyon bénán csinálta. Innentől el lehet dönteni. Ha direkt csinálta így, akkor azért alkalmatlan riporteri munkára, ha pedig nem, akkor azért. Ebbe sehogy nem lehet belemagyarázni azt, hogy amit tett ÉS AHOGY, az helyén való volt, MÉG AKKOR SEM, ha esetlegesen a lánynak ne lett volna igaza, hogy tüntet. Mellesleg még igaza is volt, és hasonló stílusban esetleg kérdezgethetné a miniszter elnököt, hogy végül is milyen trehány munkát végeznek a pártban, ha egymásnak ellent mondó törvényjavaslatokat nyújtanak be EGYSZERRE :D Csak míg ez a lány nem kap fizetést és nem kell hivatalból értenie ahhoz, amit éppen tennie kellett, a kormány a saját feladatkörét nem tudja minimálisan is az átgondoltság látszatát keltve végezni, lassan 3 év kormányzás után SEM.

Megint fejtegethetjük a szavakat, de azért remélem egyet értesz velem, hogy ez a kormányzás semmiképpen sem nevezhető átgondoltnak, pláne nem kiszámíthatónak.

Ui: tandíj párti vagyok, és egyetem alatt is herótom volt a szociológusoktól, egyedül nekik derogált kihúzni cigizni az épületből, mert mi az hogy; az egyetem biztosítson nekik bőrfoteles, elszívós, elzárt dohányzó helységeket, 10 méterenként kb... És egyébként is díjazom, hogy kezdik megszüntetni a büfé szakokat. Ettől függetlenül elég nagy probléma, hogy a kormány nem 1-5 éves átmenetben valósítja meg a terveit, hanem "na, akkor mostantól TELJESEN MÁSHOGY lesz, van 8 hetetek jelentkezni." Ilyet felelős vezető nem csinál, mert sem az intézmények, sem a diákok, sem a szülők, sem a tanárok nem tudnak erre így felkészülni. Maga az egész ügymenet gáz, nem kicsit, nagyon; a szakmaiságtól, az átgondoltságtól pedig iszonyatosan távol áll.

fraki 2012.12.24. 01:20:38

@fchris82: Nézd. Én alapveteően egyetértek azzal, amit mondtál. A tömegnek nem kellett volna egyedül elengednie a kiscsajt, nekik kellett volna megmondani, hogy 3-an megyünk minimum.

Ettől függetlenül a rádiónak, ha már beengedték, isten tudja milyen címszóval, akkor azt teljesítenie kellett volna. Ha azzal, hogy engedjük beolvasni, akkor engedniük kellett volna beolvasni. Oda kellett volna vezetni a csajt egy mikrofonhoz, hogy övé a szó.

És mindettől megint tök függetlenül van az a kérdés, hogy ez a beszélgetés most mi? Vallatás? Én olyan megfogalmazásokat hallok, hogy "És azt megkérdezhetem, hogy ön mit tanul?" - ez úgy hangzik, mint egy vallatás? A rádiós csaj meg van győződve róla, hogy a diáktüntetés túlmutat a konkrét követeléseken, amiben egyébként egy picit igaza is van, mert ahogy te is írod, szerintem úgy egészbe véve az orbán-féle követhetetlen és hiteltelen kapkodásból van elegük, mint ahogy az egész országnak. Ezért ezt a témát a saját szemszögéből egy picit feszegeti. Egyáltalán nem erőszakos, a kiscsaj bármikor mondhatta volna, hogy nem beszélgetek önnel, adják a mikrofont.

Szóval ne kenjük már rá a nőre, amit a videón látunk. A beolvasás-kérdést kezeljük függetlenül ettől.

A Freit nem keverném ide, mert az riport műfaj. A riportra nem jellemző a szembesítve kérdezés, hiszen annak az ismeretterjesztés a lényege. Ellenben az interjúnak nagyon is jellemzője a szembesítés.

Kuviklacz · http://hungaryineurope.blogspot.com 2012.12.24. 14:27:48

@fraki: Aha, szóval Te vagy az a romkocsma mélyén merengő bölcsész, aki szerint jogos, hogy ne legyen több, hiszen felesleges/neki konkurenciát jelent (nem kívánt törlendő) :-). Akkor mindent értek.

Kuviklacz · http://hungaryineurope.blogspot.com 2012.12.24. 14:28:57

@fraki: És azt ,megkérdezhetem, hogy miért véded a rádiót?

(és még nem is hallod a hanghordozást).

fraki 2012.12.24. 14:48:11

@Kuviklacz: Te vagy a 83. anonim vitapartnerem, aki ezt kezdi el feltételezni, ad hominem. Magyar alapítású IT multicégnél vagyok alkalmazott.

A rádiót csak annyiban védem, amennyiben igazságtalanul támadjátok. Nem teljesen, tehát én sem teljesen védem. Ha a csajt azzal engedték be, hogy beolvashatja a követeléseket, és nem így történt, az a rádió hibája.

Viszont itt a felháborodás nagyrészt azon megy, hogy egy nő beszélget a diákkal. Lehet, hogy rosszkor, rossz helyen, de ez mégiscsak egy halál ártalmatlan beszélgetés.

Tegyük már helyükre a dolgokat.

Ennyi.

Szélmalomharcos 2012.12.24. 14:59:59

@Kuviklacz:
Tőlem aztán bírálhatja bárki a kormányt. Akár még egy butuska csitri is, aki a hallottak alapján teljesen fogalmatlan a világról. Még szerencse hogy vitte magával az okostelefonját, ketten együtt már megütik a szintet az Indexen

Szélmalomharcos 2012.12.24. 15:10:01

@Kuviklacz:
Ha ezt most paradoxonnak szántad, akkor bravúr volt, máskülönban viszont égés

A közszolgálatiságba ugyanis éppen a petíciók, egyoldalú párt- és mozgalmi nyilatkozatok - mint például a diákoké - moderálatlan beolvasása nem fér bele. A tényeket, eseményeket, véleményeket többoldalúan, az ellenérdekelt fél véleményével ütköztetve kell bemutatni. Ezt a logikát követte a rádiós csaj a beszélgetésen, amikor felsorolt néhány olyan szempontot amik a távollevő ellenérdekelt fél (a kormány) oldaláról felmerülnek

Fogalma sincs a mozgalmároknak arról, mi a közszolgálatiság, és pont ők akarják felrúgni a szabályait

l ember 2012.12.28. 01:49:13

leereszkedő, gúnyos, távolságtartó, kioktató hangnem, személyeskedés, a válaszok végét meg nem váró lerohanások. Nehéz elmagyarázni érzéketlen embereknek, hogy ez mitől agresszió.

ez rendben lehet egy műsorban, ha a másik profi, belemegy a játékba vagy csak szimplán címeres hazudozó, de egy 10 évvel fiatalabb, tekintélytisztelő kislánnyal szemben aljasság

Szúrófény 2013.01.04. 16:00:26

@settenkedő villám: Igazuk volt? Te tanítattnál ingyen, ha meg mondja, elhúz aztán innen a fenébe! Az meg következő kérdés, a kormányok áldásos működése révén, az itthoni ár/bér viszonyok miatt életkezdés lehetetlen!
ISMERŐS? Tovább a lenini úton

1985 az új főtitkár kitért az ország katasztrofális helyzetére. Kifejtette, hogy a szocializmus, (polgári kapitalizmus) lehetőségeit nem aknáztuk ki megfelelően felsorolás a lakosság élelmiszer-ellátásában. A nehézségek ellenére a szocializmus (demokrácia) szépen fejlődött!
E döbbenetes paradoxon már nem először bukkan fel: ismét az elért eredményekkel dicsekedtek, miközben bevallották, hogy ezek következtében, válságba jutott az ország. Idézet, századvég, 1991/1 Gorbacsovi korszak, 79. old. Szerkesztőbizottság tagjai között Orbán Viktor!

bonebear · http://cinca.blog.hu 2013.01.25. 15:04:44

"Enyhe" szereptévesztés a rádiósok részéről, hogy a vitában lévő egyik fél érveit magukávé téve nem voltak kíváncsiak a másik fél véleményre. A média mediátora (a szavak ugye nem véletlenek) közvetítsen, és kész.